“Bra men dyrt”

Rankad som nr 13 av 339 Restauranger i Ao Nang
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Bra resturang med god mat. Det som drar ner betyget är priset, framförallt på dryck. Dubbla priset på en läsk jämfört mot andra restauranger.

Tack Vallegil
Tittapa R, Guest Relations Manager på Jenna's Bistro & Wine, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hi Vallegil,
Thank you for joining us. Hope to welcoming you back again next time.
Enjoy with your stay.

Warm regards,
Jenna's Team

Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Kom till jennas bistro efter att ha läst goda omdömämen på bl.a. tripadvisor så gick dit med höga förväntningar och middagen var till och med över förväntan. Några missar i servicen och i beställningen drabbades vi tyvärr av, men det godtogs när det var fullsatt och när maten var fantastisk. Vi tog stirloinsteak som var en av de bättre köttbitarna vi har ätit, fantatisk mör och perfekt kryddad, tillbehören var också mycket goda, något snålt med sås dock. Middagsupplevelsen förhöjdes även med mycket bra internationell livemusik med duktiga sångare. Om ni befinner er i Ao nang och vill äta gott kött så GÅ HIT! Om vi hade haft fler kvällar här hade vi gärna kommit tillbaka.

Tack Lovisa W
Mikko K, Owner på Jenna's Bistro & Wine, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Dear Lovisa W,

Thank you very much of your nice comments about us and our live music entertainment. We hope to see you again soon.

Kind regards
Mikko

Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Bra mat och trevlig personal. Dock överpris på menyn om man jämför med andra restauranger i Ao nang.

Tack Amanda W
PRAPAKORN K, Owner på Jenna's Bistro & Wine, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Dear Amanda W,

Disappointing to find out that you feel that we are overpriced. Would be great to hear more detailed comments for this reason.
Thank you for your visit

Mikko

Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, fräscht ställe och jätte god mat! Värt ett besök.
Provade vegetariska tryffelpastan som smakade utmärkt.

Tack Marianne H
Omdömet skrevs 26 februari 2018

Vi åt Kycklingbröst och tryffel mos som var saftigt och gott.Det var också live musik och bra stämning i restaurangen.Centralt läge.

Tack mickeNorrahammar

Besökt Jenna's Bistro & Wine? Berätta vad du tyckte!