Omdömet skrevs 21 mars 2017

Bodde där i en vecka i mars 2017. Rummet var deprimerande, mört och luktade unket. Inget dagsljus alls. Drog man upp gardinerna så satt personalen och krattade löv utanför, eller så tittade de in i fönstren. Mycket mygg dessutom.
Kunde lika gärna varit hemma i kalla mörka Sverige som på det rummet.
Frukosten inget vidare, saknades alltid tallrikar och glas och personalen stirrade in i sina telefoner istället för att hjälpa och hämta (fick säga till nästan varje dag). Mjölkprodukter var alltid ljumna. Poolen vid poolbaren rätt så skitig, de andra poolen var renare. Handdukarna man fick låna till stranden var skitiga vid flera tillfällen. Fanns WIfi som var segt, ville man ha snabbare så fick man betala extra (som om det inte redan räckte med 1000kr/natt!!!) För det priset de tar per natt var det katastrof enligt mig! Har bott på mycket bättre hotell för mycket billigare peng! Kommer inte att sätta min fot där igen.

Rumstips: bo ej på bottenplan
Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack ilonaandersson
Omdömet skrevs 8 februari 2017 från mobil enhet

Absolut inte ett 4stjärnigt hotell. Myror i frukostbuffén, ljummen juice, slitet och ganska omodernt. Personalen verkar mer nöjd att sitta i ett hörn och leka med mobilen än serva gäster. Bra läge i Ao Nang, bra poolområde.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Frank L
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Stort hotell med bra pool.
Frukostbuffén helt ok, finns bättre.
Rummen stora och bra samt städningen sköttes bra, alla dagar i veckan.
Fint med pool baren, finns mer än en pool, så vill man inte trängas är detta hotell bra.
Enda negativa är att där är en väldigt brant backe man måste gå uppför när man ska till hotellet.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack CarolinBrant
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Absolut inte ett hotell som är värt 4 stjärnor!
Slitet och nedgånget,ofräscht poolområde med väldigt få solstolar.
Dålig frukost där mycket tog slut och inget nytt kom fram.
Städningen på rummet går däremot inte att klaga på.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Heléne C
Omdömet skrevs 2 juni 2016

Stort hotellkomplex med stora rum och två poolområden. Bra städning och trevlig personal. Vi åt i poolbaren några gånger och det var helt ok, frukosten var mycket bra med mycket att välja mellan, den är både internationell och asisatisk. Airkondition fungerade bra, våra rumskamraters gick sönder men då ordnade de ett annat sovrum över natten och lagade den dagen därpå. Balkongerna var nog det bästa, stora och vi kunde öppna upp mellan rummen där vårt resesällskap bodde. Tips för att välja rum, bästa är nog på våning 1-2 med utsikt mot poolen. Några rum fanns med nedsänkt markplan och de såg inte så mysiga ut. Utanför hotellet finns minimarket, restauranger och spa-anläggning. Enkelt att gå eller ta tuk-tuk ner till huvudgatan och där båtarna utgår ifrån.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Anette W