“Lugnt hotel men inte värt pengarna!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Krabi Thai Village Resort
Rankad som nummer 56 av 111 hotell i Ao Nang
Omdömet skrevs december 19 2017 från mobil enhet

Första gången vi är i Thailand och valde charter med Tui för att få bra hotell och känna oss lite säkrare. På långt hål ser allt fint och trevligt ut, men tyvärr är det inte så fint och fräscht som det kändes när vi såg bilderna på Tuis hemsida och läste om det. Max en 3a mht hur slitet det är. Läget är ok men det ligger intill en väldigt trafikerad väg med skabbiga ödetomter och bullriga byggtomter. Lång backe upp till hotellet från vägen. Lite väl långt till stranden.
Opraktiskt att toan saknar dörr. Får använda duschdörren. Främst besviken på städningen. Skitigt och äckligt när vi checkade in. Se kontakt där halva är avtorkad för att man ska se skillnad. Hål i lakanen.
Tur att vi bokat kombiresa så vi byter hotel på julafton.
Några plus för helt ok mat och service, främst av poolpersonalen. Poolen ok och för lugnt och grönskande område. Varnar dock för den stora rutschkanan som behöver renoveras! Skakig och hål i trapporna som kan skada barnen.
Välj annat hotell om ni få valuta för pengarna.

Bodde här: December 2017, reste med familjen
Tack VinceFonzie

Omdömet skrevs mars 21 2017

Bodde där i en vecka i mars 2017. Rummet var deprimerande, mört och luktade unket. Inget dagsljus alls. Drog man upp gardinerna så satt personalen och krattade löv utanför, eller så tittade de in i fönstren. Mycket mygg dessutom.
Kunde lika gärna varit hemma i kalla mörka Sverige som på det rummet.
Frukosten inget vidare, saknades alltid tallrikar och glas och personalen stirrade in i sina telefoner istället för att hjälpa och hämta (fick säga till nästan varje dag). Mjölkprodukter var alltid ljumna. Poolen vid poolbaren rätt så skitig, de andra poolen var renare. Handdukarna man fick låna till stranden var skitiga vid flera tillfällen. Fanns WIfi som var segt, ville man ha snabbare så fick man betala extra (som om det inte redan räckte med 1000kr/natt!!!) För det priset de tar per natt var det katastrof enligt mig! Har bott på mycket bättre hotell för mycket billigare peng! Kommer inte att sätta min fot där igen.

Tips för att välja rum: bo ej på bottenplan
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
1  Tack ilonaandersson
Omdömet skrevs februari 8 2017 från mobil enhet

Absolut inte ett 4stjärnigt hotell. Myror i frukostbuffén, ljummen juice, slitet och ganska omodernt. Personalen verkar mer nöjd att sitta i ett hörn och leka med mobilen än serva gäster. Bra läge i Ao Nang, bra poolområde.

Bodde här: Februari 2017, reste som ett par
Tack Frank L
Omdömet skrevs januari 28 2017 från mobil enhet

Stort hotell med bra pool.
Frukostbuffén helt ok, finns bättre.
Rummen stora och bra samt städningen sköttes bra, alla dagar i veckan.
Fint med pool baren, finns mer än en pool, så vill man inte trängas är detta hotell bra.
Enda negativa är att där är en väldigt brant backe man måste gå uppför när man ska till hotellet.

Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack Carolin B
Omdömet skrevs januari 7 2017 från mobil enhet

Absolut inte ett hotell som är värt 4 stjärnor!
Slitet och nedgånget,ofräscht poolområde med väldigt få solstolar.
Dålig frukost där mycket tog slut och inget nytt kom fram.
Städningen på rummet går däremot inte att klaga på.

Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
Tack Heléne C
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Ao Nanghotell
The L Resort Krabi
Nr 3 av 111 i Ao Nang
649 omdömen
Visa priser

Besökt Krabi Thai Village Resort? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Krabi Thai Village Resort

Adress: 260 Moo 2, Ao Nang, Krabi 81000, Thailand
Region: Thailand > Provinsen Krabi > Krabi > Ao Nang
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 14 av Strandhotell i Ao Nang
Nr 19 av Spahotell i Ao Nang
Nr 27 av Lyxhotell i Ao Nang
Prisklass: 399 kr - 2 861 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Krabi Thai Village Resort 4*
Antal rum: 120
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Agoda, Expedia, Stena Line Travel Group AB, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Krabi Thai Village Resort. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Krabi Thai Village Hotel Ao Nang

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?