Aonang Orchid Resort(Ao Nang)
  • Fri parkering
Aonang Cliff Beach Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Deevana Plaza Krabi Aonang(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Peace Laguna Resort and Spa(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Frukost ingår
  • Fri parkering
Ananta Burin Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Sunda Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Aonang Villa Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Ban Sainai Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Har varit i Ao Nang sen tidigare, men bodde då i närheten av Noparatara stranden. Denna gång blev det Golden Beach, där hotellet ligger precis vid Ao Nang Beach. Bara en strandpromenad mellan hotellet och stranden. Är jätte nöjd med boendet, rent och fräscht på rummet. Mycket bra frukost, fanns mycket att välja på. Bra pool, men tyvärr är det många som bokar sina platser med handdukar, vilket gör att det kan bli problem att få en solstol. Nära till longtailbåtar, så lätt att ta sig till alla fantastiska öar. Tyvärr är personalen urdåliga på engelska, vilket gör att problem kan uppstå. Även nära till Ao Nang centrum, där det finns många fina restauranger. Helheltsbetyg är ändå att rekommendera detta hotell

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack sejca62
Omdömet skrevs 9 mars 2017

Ett hotell med väldigt bra läge bredvid stranden och nära till shopping och restauranger. Rummet vi bodde i var slitet och ganska tråkigt med en liten hörnbalkong. Vi fick inte städat förrän sent på em och vi fick be om toapapper ett flertal gånger eftersom de missat att fylla på. Sängarna stenhårda. Frukosten var helt ok och restaurangens läge med havet som utsikt var toppen. Lugnt och skönt vid poolen men det var alldeles för mycket klor i den. Barnen fick eksem på benen och kunde inte bada lika mycket som de brukade. Vi trivdes väldigt bra eftersom läget var kanon, men kommer nog inte återvända dit ändå.

Tips för att välja rum: Kosta på lite extra och ta en bungalow. De var stora och luftiga och hade lyxigt badrum.
  • Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Carina B
Omdömet skrevs 22 november 2016 från mobil enhet

Hotell med både rum och bungalows nära stranden i Ao nang. Tyvärr har det sett sin glans dagar. Mycket är slitet. Vi bodde i en paviljong(bungalow) det allmänna intrycket av rummet var gammalt. Lakan och handdukar var slitna och trasiga. Städningen var okey, vi fick dock påminna om strandhanddukar varje dag. Personalen i receptionen pratade dålig engelska och hade svårt att förstå vad man menade. Frukosten var väl tilltagen och god. Vi återvänder nog inte till hotellet.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Yvonne B
Omdömet skrevs 5 april 2016

Vi bodde några dagar på Golden Beach Resort i Ao Nang. Hotellet ligger vid strandpromenaden i Ao Nang. På hotellet finns möjlighet till boende i bungalow eller lägenhet. Alla byggnaderna håller hög klass.
Lägenheterna är rymliga och fräscha. Poolen är stor och ren. Det finns möjlighet till dryckesservering och enklare rätter levererat till solsängen!
Det finns gott om solstolar både i skugga och sol.
Frukostbuffén var stor och god. Huvudgatan i Ao Nang ligger ca 300 m från hotellet. Från bungalow till den fina sandstranden är det ca 50 meter.
Restaurangen till hotellet vill jag utfärda en varning för: maten tar 1-2 timmar att få och är under all kritik!

• Bodde här: april 2016, reste med familjen
5  Tack 70Anna
Omdömet skrevs 19 mars 2016 från mobil enhet

Vi bodde i bungalow mot havet kanonbra läge. Trivsamt hotell med bra service och hjälpsam personal.
Utmärkt frukost med flera alternativ, restaurangen har teman vissa kvällar, om man vill ha lite underhållning. Skönt på kvällen om man vill ha lite lugnare då hotellet ligger några minuter gångväg från huvudgatan. Vi kommer att bo fler gånger på hotellet. Finns bra massage och beach barer med mat, mm invid hotellet mot stranden.

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
4  Tack Bodin N