Peace Laguna Resort and Spa(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Pool
Krabi Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Aonang Cliff Beach Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Ananta Burin Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Sawadee.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 97 US$/natt.

• Frukost ingår
Aonang Orchid Resort(Ao Nang)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 36 US$/natt.

Deevana Plaza Krabi Aonang(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Phra Nang Inn(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Ban Sainai Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 3 mars 2017

Vår familj bodde här i två fina veckor. Designen på sängen och de hårda madrasserna drar ner helhetsbetyget. För övrigt fungerade servicen bra. Morgonfrukosten var riktigt bra med ett stort urval av grönsaker, äggrätter och frukt.

• Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack EdgarOhberg
Omdömet skrevs 5 oktober 2016

Vi stannade här 5 nätter och vi tyckte att hotellet var toppen. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Härlig trädgård med en otrolig växtlighet. Deluxrummet var stort och utsikten var fantastisk men sängarna var hårda och har man problem med rygg eller höft så kan några nätter bli en pina. Hotellområdet är inte handikappvänligt eftersom det är nivåskillnader och trappor. Vet dock inte hur det ser ut med hiss i huvudbyggnaden. Solstolarnas madrasser vid poolen var ordentligt tjocka och de låg man skönt på. Poolen var helt okej med en liten yta för de mindre barnen där djupet var 40 cm. Poolen hade ett maxdjup på 120 cm och en utsikt över gatan nedanför. Frukosten var helt okej och det fanns mycket att välja på för alla. Wi-fi fungerade bra på hela området. I övrigt så låg hotellet bra till med gångavstånd till stranden och restauranger. Vi skulle absolut kunna tänka oss att komma tillbaka.

Tips för att välja rum: Bästa utsikten med den finaste solnedgången fanns i ett av deluxrummen som låg längst upp. 148 trappsteg upp.
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack nidvet
Omdömet skrevs 18 mars 2016

Väldigt trevligt område. Mycket trappor till rummet. Bodde här i fyra nätter i ett deluxe rum. Bra frukost och mysig restaurang. Bra pool område och väldigt trevlig personal i pool baren. Bra läge inte mitt i smeten men inte långt att gå.

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Marie-Gustafsson
Pakasai, Public Relations Manager på Pakasai Resort, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2016

Dear Guest,

It is really a pleasure to receive your sincere review for our resort. Thank you for sharing your stay experience with us and also motivating us to perform our task further more.
I will share your compliments to our pool bar staff, and hope that will make them more happy and energetic to keep the same spirit.

I do hope to have the opportunity to welcome you back to #Be at Home with Nature at Pakasai Resort in the near future.

Kind regards,

Omdömet skrevs 2 februari 2016

Hotellet har ett bra läge nära huvudgatan men ändå avskilt. Första intrycket av hotellet var att man kom in i en lugn oas med mycket grönska, kanonmysigt. Rummet låg ganska högt upp och det var många trappsteg dit. Planlösningen på rummet var udda med badkar och toalett ganska nära sängen avskilt med en stor skjutdörr som nästan inte gick att dra igen. Tyvärr var rummet slitet och här såg vi vår första kackerlacka under 14 dagar i Thailand. Gillade hotellets gröna koncept och miljötänk, hotellet erbjuder tex möjlighet att skänka pengar till ett elefantsjukhus i närheten. Frukosten var fräsch och bra. Personalen i receptionen var trevliga.

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Lisa P

Dear Guest,

Thank you for choosing pakasai Resort to spend your vacation and appreciating with our concept of greening Pakasai. Your feedback means a lot to us, so that we can keep working to make better place for you to spend your vacation when you visit next time.

We are extremely sorry for what made you uncomfortable during your stay, however we will try to find solution for that and fix it.

We are looking forward to welcome you to # Be at Home with Nature at Pakasai Resort in coming days too

Best regards,

Omdömet skrevs 10 januari 2016

Trevligt hotellområde och utmärkt service. Trevligt och stort rum med hög kvalitet. Bra frukost med varierade utbud. Bra läge med kort promenadavstånd till stranden. Flertalet taxibilar utanför hotellet. Vi kommer definitivt tillbaka.

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Johannes K
Pakasai, Public Relations Manager på Pakasai Resort, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2016

Dear Guest,

Firstly let me thank you for choosing to stay at Pakasai Resort and we are pleased to hear that you liked our hotel facilities and made your stay out here enjoyable.

We also thank you for spearing your precious time to give us your experience and feedback, through which we can make better place in near future.

We are looking forward to welcome you to #Be at Home with Nature at Pakasai Resort very soon.

Best regards,