“Bakgårdshak”

Rankad som nr 5 av 330 Restauranger i Ao Nang
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Besökte denna trevliga lilla resturang efter tips. Tur vi bokade innan, då folk köade för att få bord. Låg lite utanför och på en bakgata. Väldigt ödsligt. Supergod mat och väldigt billigt. På menyn stod bland annat en Tom Yam soppa med räkor. Varmt rekommenderat

Tack Micke L

Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Vi följde rekommendationerna här och gick till restaurangen men det hade tydligen 100 tals andra gjort med. Vi väntade ganska länge tills vi fick bord. Maten var god men ärligt talat ingen större skillnad med andra restauranger.

Tack Mabastbaban
Omdömet skrevs 11 februari 2018

ser inte mycket ut för världen när man väl hittat fram men vilken mat, Började med en drink som var väldigt god och en förrätt bestående av olika från havet friterade i panko.
Fortsatte med tigerräkor och en hel grillad fisk Oj vad gott! bästa matupplevelsen under våra tre veckor.
Rekommenderas varmt men boka bord innan.

Tack jorgensiljander
Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

Åt världens godaste tom yam soppa med räkor i här, även de andra sakerna vi beställde var jättegoda. Vad som tyvärr drar ner betyget var att det var trångt och att folk stod och köade, något som gjorde att man kände att man inte kunde sitta och njuta allt för länge.

Tack Desirée K
Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

Bra och billig mat. Fried rice kostade ca 60 bath och phad thai 80 bath. Det ligger lite avsides så det var väldigt lugnt och skönt när vi satt och åt. Rekommenderar!

Tack Hannah H

Resenärer som tittade på Ton Ma Yom Thai Food Restaurant tittade också på

Besökt Ton Ma Yom Thai Food Restaurant? Berätta vad du tyckte!