“Mysig restaurang vid stranden ”

The Longtail Boat Restaurant
Rankad som nr 29 av 335 Restauranger i Ao Nang
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Jättemysig restaurang vid stranden, bra mat o bra service. Priserna är lite högre än standard, men maten håller hög klass. Vår servitris Goggie var jätterar.

Tack Anne J
69patatunia, Direttore generale på The Longtail Boat Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Tack för de fina orden, högkvalitativ mat och färskt
Kvalitet är ovärderlig Att skilja från mediokritet är vårt första mål !!
Vi hoppas att välkomna dig igen våra gäster !! med leendet av Googhi
thankyou

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mysig restaurang vid havet! Vi beställde hummer , den var supergod och vackert upplagd! Trevlig personal!

Tack Carina N
69patatunia, Direttore generale på The Longtail Boat Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Tack Hummer alltid fräsch och i kampanj för våra kunder !!
tack personal alltid uppmärksam och artig !!
tack vare nästa Sun Set !!

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Beställde tenderloin med pepparsås och stekt potatis. Maten smakade superbra! God service och personalen verkar bra på engelska vilket är ett stort plus! Makalös utsikt!

Tack Desirée K
69patatunia, Direttore generale på The Longtail Boat Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2018

Thankyou Sir !!
Filet from Argentina!!
supper!!

Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bra mat och service. Trevlig italienare som kollade av läget med mat och dryck. Maten vi åt, en skaldjursplatå med hummer. Mysig inredning och bra stämning. Tummen upp på allt!

Tack GabriellaN77
69patatunia, Direttore generale på The Longtail Boat Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 1 januari 2018

thankyou very Much!!
Tummen upp på allt!
happy New Year

Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Vi firade julafton på denna restaurang. Bra skaldjur och trevlig personal med en charmig Italiensk ägare som bjöd på det lilla extra.

Tack Karin B
69patatunia, Direttore generale på The Longtail Boat Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2017

Thankyou Sir
Merry CristMas and happy New year!!

Resenärer som tittade på The Longtail Boat Restaurant tittade också på

Besökt The Longtail Boat Restaurant? Berätta vad du tyckte!