Öppet i dag: 10:00 - 23:00

Proffsig hjälp!!

297malin
Läs alla 203 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Ao Nang
från 31,18 US$
från 59,97 US$
från 62,47 US$
från 58,47 US$
Omdömet skrevs 14 februari 2019 från mobil enhet

Väldigt bra bemötande från James och hans kollega. Han hjälpte mig att fixa min balklänning efter att det varit lite strul innan. Gick först till en skreddare som senare gick upp i rök. Fick först inte tag på hobom men gjorde sen den. Han sa då att någon annan skulle göra klart min klänning. Blev då orolig över att jag inte skulle få någon balklänning. Början av klänningen skickades till James på absolute designer tailor. Han räddade mig och oron försvann. Han gjorde klart min klänning och jag blev riktigt nöjd med den. Det blev även så att jag passade på att göra en skjorta som jag också blev väldigt nöjd med.
Så tack för den goda hjälpen från en riktigt nöjd Emma

Datum för upplevelsen: februari 2019
1  Tack eemmmaa
RajK3157, Owner på Absolute Designer Tailor, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2019

Thanks a lot for taking time to write.

Omdömet skrevs 14 februari 2019

James är trevlig och rolig. Han är lätt att prata med och förstår vad man vill ha! Han vill det bästa för kunden med råd och idéer. På Absolute design tailor ska man besöka pga trevligt bemötande, bra kvalité, lugn miljö// Malin

Datum för upplevelsen: februari 2019
1  Tack 297malin

Thank you

Omdömet skrevs 1 februari 2019 från mobil enhet

Trevligt bemötande av James och hans kollega. Bra service och god kvalitet Stort utval. Jag köpte 5 skjortor och min sambo 4 blusar. Vi är väldigt nöjda. Dom var inte alls på påträngande som många andra skräddare. Vi rekommenderar.

Datum för upplevelsen: januari 2019
1  Tack tomasj256
RajK3157, Owner på Absolute Designer Tailor, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2019

Thank you for your reviews.

Omdömet skrevs 25 januari 2019 från mobil enhet

Unde vistelsen i Thailand sprang vi på den mycket trevliga herren James. Efter ett kortare samtal och demonstration utav olika tyger bestämde vi oss för att komma tillbaka senare på kvällen. Väl på plats fick vi mycket bra service, då James tog fram tyger och hjälpte oss från start till mål. Jag gick där ifrån med tre kostymer och tre skjortor. Min sambo och hennes mamma gick där ifrån med en varsin kostym.

Efter att vi varit inne och provat första gången blev även minna föredrar förtjusts i James och hans service, vilket gjorde att det beställde 3+2 skjortor. Plötsligt hade hela familjen handlat utav honom.

Resultatet? Efter att de måttat en och kläderna skapats, så krävdes några finjusteringar. Men när de väl var gjorda satt det mycket bra och kvaliten känns gedigen.

Ska du till Thailand och vill sy upp kostym, skjortor, blusar, klänningar? Då rekommenderar jag varmt denna butiken men framförallt James.

Datum för upplevelsen: januari 2019
1  Tack SebastianS3285
RajK3157, Owner på Absolute Designer Tailor, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2019

Thank you

Omdömet skrevs 12 december 2018 från mobil enhet

Mycket nöjd med James.
Bra pris & trevligt bemötande!
Stort utbud av tyger.
Mycket bra passform på alla skjortor & hela kostymen.
Kan rekommendera James!

Datum för upplevelsen: december 2018