Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Ett bra hotell som ligger nära stranden. Tillgänglighet till allt och ligger på ett lugnt och bra område. Du kan ta en long bokat till olik öar för billigt pris. Är bara gå utanför hotellet så har du stranden utanför.
Ett jättebra hotell för familjer och framförallt för de med barn.

Rummen är stora och bra. Bra AC och stort badrum.

Hotellet har jättebra frukost som har allt för både små och vuxna, olika utbud för alla. Verkligen super bra!

Poolerna är bra. Finns två olika, en för mer familjer och ett där det är lite lugnare och tyst. Tips är att man går upp i tid och ”hyr” en handduk som är gratis och lägg ut i tid, många som gör så och ”paxar” stolar. Vi märkte det efter tredje dagen och då fick vi ingen bra plats att sitta på eller inte fick ingen stol alls. Detta borde egentligen kunna bli någon ändring på då man vill lägga sig och så har någon varit och tagit en stol men sitter inte på den på flera timmar för dem är ute på annat. (Menar då inte är i poolen, utan är utanför hotellet och är borta i flera timmar.

Det ni ska göra när ni besöker Krabi är att åka in till Ao Nang där de finns fler restauranger och stånd längst stranden som man kan köpa allt möjligt till kläder och saker. Även fin strand man kan gå längst till. Väldigt fint.

Det enda negativa vi tyckte var jobbigt var dels att incheckning var 14 och vi kom fram 7 på morgonen, där skulle dem fixat så man kunde få ett rum när man kommer fram. Vi fick vänta på hotellet och ta solstol och vila på.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack beckix1
HolidayInn K, Manager på Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2020

Dear beckix1,

Thank you for taking time to share your review. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our resort to improve the guest experience.
We hope you will have the opportunity to travel and visit again soon. Please stay in touch and we look forward to welcome you back.

Yours sincerely,

Omdömet skrevs 11 februari 2020

Har rest mycket i Thailand och detta hotell trivdes jag väldigt bra på. Trevlig personal. Fräscha stora rum, jag hade valt utsikt mot pool vilket var toppen. Fin fräsch frukost. Perfekt med Longtail båtarna precis utanför entrén till hotellet. Billigt att ta sig ut på öarna. I själva AoNang badar man inte utan man åker ut till öarna där de fina stränderna finns. Detta hotell ligger lite i utkanten av pulslivet och det är lungt o skönt att slippa det men samtidigt en 10 min promenad för att komma dit vilket bör upplevas. Supernöjd med mitt hotellval.

Rumstips: Mitt poolen, då har man fin utsikt och sol men ändå skugga
Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack Pia B
HolidayInn K, ผู้จัดการ på Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2020

Dear Pia B,

Thank you for taking the time to share your review. We are pleased to read that you have enjoyed your stay at Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach. We hope that you will have the opportunity to visit us again soon.

Omdömet skrevs 6 februari 2020

Hotellet är väldigt välordnat med en barnpool, och en mer vuxenpool.Hotellet är rent och fräscht.Bra Wifi.Frukosten okej.Personalen trevlig, speciellt Pia i receptionen.Nära till longtailbåtarna på andra sidan gatan.Nära till allt, seven eleven och familymart.Sprit och vinbutik utanför hotellet.Gång avstånd till centrala Ao nang.Hårda sängar men härliga kuddar en hårdare och en mjukare och ett härligt täcke.Gratis vatten på glasflaska.Ett trevligt hotell som vi gärna skulle besöka igen!

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack birgittao543
HolidayInn K, ผู้จัดการ på Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2020

Dear birgittao543,

Thank you for taking time to share your feedback. We are pleased to read that you have enjoyed your stay at Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach. The comment with regards the staff is greatly appreciated. We hope that you will have the opportunity to visit us again soon.

Omdömet skrevs 10 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig personal som är väldigt hjälpsam. God frukost med stort utbud och mycket av allt. God mat i lunchrestaurangen. Joey som är securety manager är tillgänglig och har fin service att erbjuda. Barnen älskade poolområdet speciellt vattenkanorna.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack 92marias
HolidayInn K, ผู้จัดการ på Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2020

Dear 92marias,

Omdömet skrevs 24 december 2019 från mobil enhet

Rekommenderas Holliday Inn Resort bra service underbar personal ,och Maten super god och Mai tai är jätte fräsch och god. De är väldigt hjälpsamma här med det man behöver och försöker hjälpa allt som har med glutenfritt att göra. Väldigt nöjd!
Åkt hit med min familj för att fira jul.

Datum för vistelsen: december 2019
1  Tack 634kickis
HolidayInn K, ผู้จัดการ på Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach, svarade på det här omdömetSvarade 24 december 2019

Dear 634kickis,