“Mrs”

Jose Guesthouse & Restaurant
Rankad som nr 102 av 401 Restauranger i Ao Nang
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Så god mat, bästa kyckling röd curry jag ätit Personalen helt fantastisk, väldigt tillmötesgående ♥️

Datum för besöket: februari 2020
Tack 457ingelaj

Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Återbesök hos Josés för lite Tapas. De smakade lika gott som vanligt och utsikten vid borden längst fram är trevlig.

Datum för besöket: januari 2020
Tack SuperMita
Omdömet skrevs 16 november 2019

Ditt gick jag varje morgon. Ett stort fruktfat ocean cappucino. Mycket trevligt bemötande av personalen

Datum för besöket: november 2019
Tack s r
Omdömet skrevs 23 mars 2019 från mobil enhet

hyrde guesthouse hos José.

Rummet är jätte bra .. vi känner oss hemma... Rummet är Skandinavien feeling och see havet på högre sidan. jätte nära till allt

restaurangen... maten smakar inte speciellt men man kan chilla med ett kallt öl och annat dryck. Du njuter av thailändska atmosfären.

personalen gör var sitt jobb. La har mest trevligt leende.

...
återkomma? absolut JA !!

personalen...

Datum för besöket: mars 2019
Tack limtianlee
Omdömet skrevs 6 mars 2019 från mobil enhet

Tillbaka igen för Tapas. Senast var i januari 2017 och innan dess 2016. Bara ätit Tapas här och det är vi mycket nöjda med. Skönt med avbrott från thaimat.

Datum för besöket: mars 2019
Tack SuperMita

Resenärer som tittade på Jose Guesthouse & Restaurant tittade också på

Besökt Jose Guesthouse & Restaurant? Berätta vad du tyckte!