“Bästa utsikten”

Rankad som nr 57 av 335 Restauranger i Ao Nang
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

En restaurang vi definitivt kommer besöka igen. Helt underbar vy över Ao Nang och solnedgången. Maten helt okej men för bara utsikten är det värt ett besök! Otroligt trevlig personal som gör vistelsen värd att minnas! Ett måste om man är i Ao Nang. Får hämtning vid början av backen så man tar sig upp!

Tack Emilia L

Omdömet skrevs 8 februari 2017

Hilltop ligger högt på en kulle och nås med restaurangens egen lilla bil som häntar nere vid vägen. Vi var där på kvällen och utsikten var inte så spektakulär vid den tiden.
Riktigt god mat (godaste thailändska maten vi åt under två veckor) och bra service! Ok inredning/atmosfär.
Ta med en extra tröja om du är frusen då det fläktade mer än nere i stan.

Tack mli1987
Omdömet skrevs 13 januari 2017 från mobil enhet

Strapatsrikt sista biten! Uppför uppför!! Men när man väl kom upp va det en fantastisk utsikt så långt ögat kunde se!

Tack Solveig L
Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Utsikten och eldshowen under julmiddagen var fantastisk. Maten däremot, både jag och sambon blev matförgiftade ... hade inte återvänt.

Tack Sofia R
Omdömet skrevs 25 mars 2016 från mobil enhet

Vi beställde massor av grillade skaldjur på Hilltop, och tänkte att en restaurang som ger sken av att vara en av de bättre i Ao Nang och som har rätt höga priser jämfört med andra okej restauranger där säkert ser till att ha bra hygien.
Skaldjuren var visserligen supergoda - men på natten och dagen efter spydde både jag och min man flera gånger och hade ordentligt ont i magen. Jag är typ 100 procent säker på att det berodde på skaldjuren vi ätit eftersom vi ätit skaldjur typ varje dag på andra ställen utan att må dåligt.
Så: Kul utsikt, men se till att beställa nåt som du inte kan bli magsjuk av.

Tack Johanna S

Resenärer som tittade på The Hilltop tittade också på

Besökt The Hilltop? Berätta vad du tyckte!