Omdömet skrevs 7 maj 2017 från mobil enhet

Fint och rent hotell med djungelkänsla, trevlig personal och en stor frukost med allt man kan önska.
Nära restauranger och shopping, som ligger på samma gata.
En kort promenad till stranden, där alla båtar utgår till paradisöar.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Nettis65
Omdömet skrevs 28 mars 2017

Mycket fint hotell med bra service och härliga omgivningar. Rummen håller bra standard och det finns mycket att välja på vid frukosten. Enda minuset är Wi-Fi som var ganska dålig. Poolbaren har riktigt trevlig personal, speciellt Sripang som fastnade i våra hjärtan med sitt leende och härliga personlighet.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack SussiMicke
Omdömet skrevs 20 mars 2017

Välskött hotell med stora rum med mycket förvaring.
Stor balkong med utsikt mot hav och pool och dessutom morgonsol (rum 4204).
Personalen mycket trevlig och serviceinriktad.
Fantastiskt fin frukost i en trevlig och rymlig miljö.
Alltid gott om plats vid poolen och poolbaren.

Tips för att välja rum: Rum med utsikt mot poolen - superior rum.
  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
2  Tack Christina-Gunnar
Omdömet skrevs 2 februari 2017 från mobil enhet

Detta är ett hotell som ligger väldigt bra till. 600 meter till stranden och väldigt nära till många bra restauranger.

Hotellet är väldigt fräscht, härliga rum med ac osv. Vi fick ett rum med dusch och badkar samt med balkong med utsikt ut över poolen och till och med lite havsutsikt. Det var väldigt fint och skönt att vistas där vissa kvällar. Spela kort och dricka vin och bara småprata på balkongen.

Personalen är mycket vänlig och serviceinriktad. Hotellfrukosten är också mycket bra med många valmöjligheter.

Wi-fi är det enda som funkar ganska dåligt. Det är begränsad täckning på delar av hotellområdet, men det är nått man kan leva med. :)

Skulle lätt tänka oss att bo här igen vid framtida besök.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Mladen B
Omdömet skrevs 19 januari 2017 från mobil enhet

Mycket välskött hotell med fin service och thailändsk känsla. Städning dagligen och rena handdukar. Fantastiskt fin frukost. Nygjord omelett efter önskemål. Färsk frukt och många thailändska rätter. Mysig balkong med palmer och grönväxter framför poolområdet. Mycket rar personal!

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack nemoneon