Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Undvik poolen.. Direkt från utflykter kommer det gäster till poolen och slänger sig med kläderna på i bassängen utan att duscha först.
Skitig och flottig bassäng. Rummen ok men städningen katastrof...

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Savicsson
Omdömet skrevs 16 november 2017 från mobil enhet

Prisvärt hotell. Vi valde ett billigare just i Ao Nang med kravet att det skulle vara rent och det var det. Dock inget mer än så, men det är man ju heller inte ute efter om man väljer denna prisklass. Trevlig pool och nära till stranden! Frukosten valde vi inte till, så det vet vi inget om.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack jeaug
Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med gångavstånd till stranden. Helt okej rum, städat och fräscht. Luktar lite fuktigt direkt när man kom in, vilket det kan göra på en del hotell i Thailand. Frukosten va helt okej, fanns bröd, frukt, grönsaker, yoghurt, varm mat som t.ex stekt ägg, pannkaka, ris, korv mm. Poolen var helt okej, en mycket djupare del i enda änden. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Kan absolut tänka mig att besöka igen.

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Patricia L
Omdömet skrevs 22 december 2016 från mobil enhet

Ett trevligt hotell i lagom storlek. Rummet va helt ok, luktade lite fuktigt i en början, tyvärr typiskt för thaihotell med några år på nacken. Vänlig och lyhörd personal, strategiskt läge, nära både strand och precis vid huvudgatan. Ok poolområde, vattnet i poolen fräscht men det hade behövts kaklas om på sina ställen vid poolen. God frukost med stort utbud.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Carin C
Omdömet skrevs 22 juli 2016 från mobil enhet

Helt okej hotell med bra pool och fina rum, dock med väldigt små balkonger. Det var också väldigt lyhört där vi bodde, allt ljud i korridoren hördes in på rummet. Tyvärr dåligt wi-fi som dessutom bara en person på rummet kan använda åt gången. Står att det finns ett gym men det är bara ett löpband och en motionscykel i ett litet rum. Fin matsal och bra frukost, och personalen var väldigt trevlig och hjälpsam.

Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Mmel78