Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Aonang Cliff Beach Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Deevana Plaza Krabi Aonang(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Peace Laguna Resort and Spa(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Pool
  • Frukost ingår
Aonang Orchid Resort(Ao Nang)
  • Fri parkering
Ananta Burin Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Aonang Villa Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Ban Sainai Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 28 mars 2016 från mobil enhet

Bra pris, hjälpsam personal, rummet var coolt, badkar mitt i rummet, jäkligt Nice,
Poolen Nice, nära till utflyktsbåtarna, precis framför deras strand restaurang. Stranden såg så där ut ( vi var på utflykt och hängde vid poolen).
Läget är perfekt iallafall, mysig bar med happy hour

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Patricia L
VacationVillageTH, General Manager på Phra Nang Inn, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2016

Dear our beloved guest,

Thank you for your feedback. I am glad that overall you had a nice time staying at Phra Nang Inn. It is our pleasure to provide you good service and good accommodation.

Hope we had a chance to welcome you again.

Omdömet skrevs 23 mars 2016

Läget är Ao Nangs bästa men i övrigt så finns det massor att förbättra.
I flera år har gäster här på TripAdvisor klagat över uselt wifi och inte har det blivit bättre. Du kan besöka vilken bar eller restaurang som helst i Ao Nang och gratis få utmärkt wifi men på Phra Nang Inn lyckas man inte fixa det. Svagt.

Varje morgon måste man påtala att bacon är slut, att det saknas kaffekoppar, att yoghurten är slut etc. - detta trots att det finns minst 6-7 personer i personalen som finns på plats och kanske bara 10-12 personer som äter just då. Vad kan problemet vara?

Poolen behöver renoveras, lösa plattor, brunnar saknar skydd, trappor saknas och det påhittade plattorna är sönder med risk för skador. Omfogning borde gjorts för länge sedan.

Räcken på balkongerna och till lilla poolen är lösa och borde bytas omgående. Luta er inte mot några räcken på anläggningen.

Duscharna på rummen borde också frächats upp för länge sedan.

Men som jag skriver, läget är oslagbart.....,

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Kenneth L
Omdömet skrevs 16 mars 2016 från mobil enhet

Bodde ej här, men baren en trappa upp är grym. Mojiton va toppklass, och miljön är som hämtat från en Wes Anderson film.
(Om man gillar sånt).
Är mitt i smeten, och poolområdet är såå mysigt. Dock eftersom det är nära allt så kan ljudnivån säkert va rätt hög, men Ao Nang är ju inget festställe så är nog ok för dom flesta.
Men återigen, atmosfären!! Och baren.
Kommer lätt bo här nästa gång.
Jacob och Minna

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Jacob G
VacationVillageTH, General Manager på Phra Nang Inn, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2016

Dear our beloved guest,

Thank you for giving us 5 out of 5. It is our pleasure to provide you good service and good accommodation. I am glad that our hotel and our staff could be a part of your happy vacation.

See you in your next vacation

Omdömet skrevs 13 mars 2016

Vi bodde en trappa upp, med utsikt mot baksidan. Vilket var bra, då det hördes ganska mycket från baren som hade musik på kvällarna. Hotellet är trevligt, rent och snyggt. Fin pool, som vi dock inte använde. Det är nära till båtarna som tar en ut till öarna. Hotellets restaurang ligger vid strandpromenaden, vilket ger en mysig utsikt över havet och båtarna. Personalen var jättetrevlig och vänligt bemötande.
Stranden är sådär!! Men går man längre till vänster, mot massörerna, finns solsängar att hyra och skugga under träden och vid högvatten funkar det faktiskt att bada där också.

Bodde här: februari 2016
Tack Sene47

Dear our beloved guest,

Hope that we have a chance to welcome you Phra Nang Inn again.

Omdömet skrevs 24 februari 2016 från mobil enhet

Vi fick ett rum med egen balkong vid gaveln och det var tyst och lugnt. Rummet var rent och mysigt med badkar. Wi-fi fungerade bra även på rummet. Läget var perfekt, nära till både strand och huvudgata. Fina pooler, mycket bra restaurang och trevlig bar med trubadur. Fantastisk frukostbuffé och vänlig personal. Safetybox finns. Det enda som saknades var balsam. Har vi vägarna förbi så skulle vi absolut vilja bo här igen.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Anieng
VacationVillageTH, General Manager på Phra Nang Inn, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2016

Dear our beloved guest,

Thank your for writing this review. It is good to hear from you that you were happy with almost everything we provided for. Conditioner request is now noted.

If you pass by, Phra Nang Inn will be always welcome you again.