Omdömet skrevs 24 februari 2016 från mobil enhet

Vi fick ett rum med egen balkong vid gaveln och det var tyst och lugnt. Rummet var rent och mysigt med badkar. Wi-fi fungerade bra även på rummet. Läget var perfekt, nära till både strand och huvudgata. Fina pooler, mycket bra restaurang och trevlig bar med trubadur. Fantastisk frukostbuffé och vänlig personal. Safetybox finns. Det enda som saknades var balsam. Har vi vägarna förbi så skulle vi absolut vilja bo här igen.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Anieng
VacationVillageTH, General Manager på Phra Nang Inn, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2016

Dear our beloved guest,

Thank your for writing this review. It is good to hear from you that you were happy with almost everything we provided for. Conditioner request is now noted.

If you pass by, Phra Nang Inn will be always welcome you again.

Omdömet skrevs 26 januari 2016

2 vuxna och 2 barn
Mycket trevligt och mysigt hotell.
Poolerna var jätte roliga tyckte barnen och rummet var super mysigt!
Läget på hotellet är hur bra som helst!!
Frukosten var buffé, fanns mycket att välja mellan! Internet på rummet lite dåligt!
Sammanfattning= klart prisvärt vi kommer absolut boka detta igen!

Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack EllaAlmroth
VacationVillageTH, General Manager på Phra Nang Inn, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2016

Dear our beloved guest,

Thank you for giving us a review. I am glad that you had a relaxing time and you were happy with overall service and accommodation. Phra Nang Inn is always welcome for your next visit.

Omdömet skrevs 26 januari 2016 från mobil enhet

Vi bodde här totalt 4 nätter efter att ha haft några underbara dagar på Railay Beach. Hotellet ligger bra till men håller inte utlovad standard. Poolen inte uppvärmd/kall och man störs ganska mycket av kvällarnas/nattens hålligång.. Frukost ok. Service max sådär. Personalen är inte otrevlig men saknar fullständigt stolthet för sitt hotell. Bästa med hotellet är baren ut mot gatan med live trubadur (en amerikansk gentleman som var grym när vi var där). Vi åkte snabbt tillbaka till Railay Beach..

Bodde här: januari 2016, reste med familjen
Tack Vinge1974

Dear our beloved guest,

Thank you for writing this review. I am sorry to know that you did not enjoy our pool and bar time because of some situation. The report on staff and pool is now noted and we will try our best to improve.

Omdömet skrevs 16 januari 2016

Ett spartanskt hotell med grymt bra läge, nära till bad och båtarna som tog oss ut till badöarna i skärgården, lite spartanskt sådär bra service och frukosten var inget vidare men som vi alla vet man får vad man betalar för så stort ok

Tips för att välja rum: köp wifi i receptionen
  • Bodde här: februari 2015, reste med familjen
Tack Patrik E

Dear our beloved guest,

Thank you for giving us a review. I am glad that our hotel can reach your expectation and you had a good time and got a good service from us. However, we will do our best to come over 'ok' standard.

If you come back to Ao Nang, I hope that our hotel would be the first in your consideration.

Omdömet skrevs 16 januari 2016

Vi bodde här i 3 nätter efter att ha kuskat runt med båt bland öarna. Valde hotellet av den anledning att det var nära till de longtailbåtar som kunde ta oss ut till någon av stränderna och så att det fanns pool. Vårt hotellrum låg på andra våningen och trots närhet till vägen/barer/restauranger och affärer, var det så gott som knäpp tyst på nätterna. Sängen var skön. Separat dusch och toalett. Badkar i rummet som vi aldrig använde. En liten balkong med stolar och bord. Poolområdet var stort och räckte till. Vattnet svalkande och nästan kallt vilket var skönt i värmen. Poolen var lite sliten och under den gångbro som ledde över området luktade det unket/mögel. För vår del fyllde den sin funktion. Frukosten var toppen och vi saknade ingenting. Några charterbolag har detta hotell med i deras "resekataloger". Två utgångar från hotellet, antingen mot havet och "strandgatan" eller ut mot "shoppinggatan". 10 minuters promenad från hotellet och du är "mitt bland en massa apor". Wifi som fungerade bra. Återvänder till detta hotell om vi någon gång har vägarna förbi Ao Nang igen.

• Bodde här: januari 2016, reste med familjen
1  Tack Yvonne F

Dear our beloved guest,

Thank you for giving us a review. I am glad that overall you had a comfortable stay. You report on the the pool and the smell from the foot bridge is now noted.

If you come back to Ao Nang to explore more islands, I hope that our hotel will be the first in your consideration.