“Kanonrestaurang”

KoDam Kitchen
Rankad som nr 2 av 401 Restauranger i Ao Nang
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Ikväll har vi ätit en väldigt god middag. Varsin fördrink, vårrullar till förrätt. Panaeng kyckling och maken någon räkrätt med sparris. Allt var jättegott och vi rekommenderar detta ställe i Ao Nang.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Lotta L
Skriv ett omdöme.Omdömen (3 427)

Omdömet skrevs 31 januari 2020

Bästa maten i Thailand tycker många och jag håller med. Trevlig och hjälpsam personal gör att man verkligen trivs när man får en plats och det kan ta tid om man inte bokat ett bord. Efter en fantastisk kväll visade notan för två personer endast 600baht

Tack Ranbon
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Härlig annorlunda restaurang på en inre bakgård! Trevlig atmosfär, trevlig personal o god mat! Minus att vi inte fick maten samtidigt! Bra wifi!

Tack carolinamA815SL
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Grym mat, bra pris, trevlig och hjälpsam personal! Testa någon av rätterna de rekommenderar eller garlic&pepper

Tack Bobbrick88
Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

En riktig ”sylta” av världsklass!
Vill du uppleva ett härlig kaos med kypare och gäster som köar och en fantastisk mat som serveras snabbt till en massa gäster. Då är valet enkelt. Thailands, enligt oss, absolut bästa mat och det finns en underbar ordning som gör att alla kunder ser ut att stortrivas. Denna underbara matupplevelse avslutas och visar sig kosta 500 baht för oss båda.

1  Tack nilse2014

Resenärer som tittade på KoDam Kitchen tittade också på

Besökt KoDam Kitchen? Berätta vad du tyckte!