“Prisvärt ”

Kodam Kitchen
Rankad som nr 1 av 350 Restauranger i Ao Nang
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra service och har många goda thailändska rätter. Bra priser och man fick till och med en dessert gratis. Ett måste när man är i Ao nang!

Tack Amanda W
Deerake, Manager på Kodam Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Dear Amanda W
Thank you very much for your write nice review in TripAdvisor.
We are very appreciate it.our team will maintain standard of service
and quality of food with good price to welcome all the guest.

We are looking forward to welcome you again in nearest future.
KoDam kitchen Team

Omdömet skrevs 27 februari 2018

Lite svårt att hitta så första gången vi letade efter restaurangen så fick vi gå på en annan... men nästa dag tog vi en moppe så då kom vi rätt. Mycket bra mat och bra service. Åt här tre gånger och blev inte besviken någon gång.

Tack bodilo2015
maya451, Manager på Kodam Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Dear Bodil O

Thank you very much for your write nice review in TripAdvisor.
We are very appreciate it.our team will maintain standard of service
and quality of food with good price to welcome all the guest.

We are looking forward to welcome you again in nearest future.
KoDam kitchen Team

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Litet undanskymt ställe men vilken fantastisk mat. Bästa stället än så länge. Och vilken trevlig personal.

1  Tack sovde1
maya451, Owner på Kodam Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2018

Dear Sovde 1

Thank you very much for your give us nice review in tripadvisor. Our team will keep standard of service and quality of food
with cheap price as always.

We hope to welcome you again in nearest future.

KoDam Kitchen Team

Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Lite mysigt ställe för att äta men kunde bli svårt och gå långt att hitta om man inte bor nära. Inte så billigt som andra skrivit och mat är också medel. Matservering är liten långsam.

Tack V7747SQericl
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Pittoreskt, riktigt bra mat och trevlig personal. Barnen älskade deras nuggets. Kan varmt rekommenderas.

Tack Jerker L
Jaiant N, ผู้จัดการ på Kodam Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2018

Thank you so much.. happy to see you happy together with we are..And thank you so much for your kind and write to we are ..❤️❤️

Resenärer som tittade på Kodam Kitchen tittade också på

Besökt Kodam Kitchen? Berätta vad du tyckte!