“Fruktansvärt ställe. Vi var”

Feel Good Restaurant
Rankad som nr 269 av 401 Restauranger i Ao Nang
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Fruktansvärt ställe.
Vi var ett sällskap på fyra som beställde varsin fruktshake, det var mögel i alla glasen så vi drack dom inte.
Sedan fick vi maten vid olika tidpunkter utdraget på en timme och tillslut valde vi att lämna då den fjärde personen inte ens fått in sin mat på över en timme. När vi väl ville lämna och inte tänkte betala för drickan pga mögel eller fullpris för maten som vi inte ens ätit av hotade personalen med att ringa polisen.
Gå inte till detta stället och ät!

Datum för besöket: februari 2020
Tack tildaas

Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Helt ok lunch till en bra slant. Finns säkert mycket bättre men var precis utanför hotellet så det passade oss kanon.

Datum för besöket: januari 2020
Tack MacOnkelSwe
Omdömet skrevs 27 april 2019 från mobil enhet

Värsta jag varit med om. Fick en bit plast i min mat och min omelett kom otroligt oljig. Hade jag vänt min tallrik på sidan hade jag kunnat fylla en ägg kopp med fett. Det ända som faktiskt funka va vattnat. Don’t go here.

Datum för besöket: april 2019
Tack Kristin A
Omdömet skrevs 27 april 2019 från mobil enhet

Riktigt dålig service, dålig attityd m.m.
min tomatsoppa kunde jag lika gärna köpt på 7eleven - Det hade nog smakat bättre!

Datum för besöket: april 2019
Tack Jessica C
Omdömet skrevs 4 februari 2019 från mobil enhet

Synd att jag inte kollade på Tripadvisor före. Tur jag tog ris till , fanns 3 pyttesmå shrimps som jag var tvungen skala med händerna. Och jag som gillar Tom Yum annars.

Datum för besöket: februari 2019
Tack 365HH

Resenärer som tittade på Feel Good Restaurant tittade också på

Besökt Feel Good Restaurant? Berätta vad du tyckte!