“God indisk mst”

Rankad som nr 34 av 356 Restauranger i Ao Nang
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och god mat!! Verkar mycket populärt då det var fullt vid varje bord. Kan rekommenderas!!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Gunilla A
taj p, Manager på Taj Palace Indian Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2018

Thank you for valuable time and reviewing Taj Palace !!!!!!
Our team feel very happy to get your truth comments ,this was really an absolutely pleasure to have you here, we are very pleased of your comments of our food & services. We would like to welcoming you always to have authentic cuisines whenever visit again to this destination.

Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Detta är mitt go-to-place när jag ska äta indisk mat i Thailand. Har ätit på många olika sådana, men denna sticker ut ur mängden.
Maten är gudomligt god och smakrik.
Trots att restaurangen är fullsmockad så har dom full kontroll och serverar en väldigt snabbt.
Supertrevlig personal dessutom.
Är ni i Ao Nang så ät där!

Datum för besöket: mars 2018
Tack tommye867

Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Usel restaurang, de misslyckades till och med att styra en god padthai. Personalen ointresserade.

Undvik.

Datum för besöket: februari 2018
Tack uppn
taj p, Manager på Taj Palace Indian Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2018

Dear guest
Thank you for valuable time expending with us !!!
we feel sorry as you are not happy with food and services. kindly please be informed that please give feedback about food while dining then we may replace the dishes immediately because we never like to lose our clients anyhow. even we do not charge if clients don't eat any dishes.
please feel free to keep coming and taste the authentic Thai food cooked by Thai chef and Indian food cooked by Indian chef.

Thank you & Regards
Taj Management

Omdömet skrevs 23 december 2017 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen eftersom de fått bra omdömen på TripAdvisor. Tyvärr något besvikna. Maten var bra MEN det tog 1h 15 min innan de serverade maten och skyllde på att de använder färska råvaror. Personalen var nonchalant, de såg inte gästerna. Ett par av dem såg riktigt trötta ut och ursäkta mig, gick runt i kläder som i Sverige skulle klassas som pyjamas. De behöver inse att service är lika viktig som maten!

Datum för besöket: december 2017
Tack elisaaaaan
Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Men sicken god mat dom hade!!
Jag tog en vegetarisk rätt och mon pojkvän åt kyckling curry och vi båda var helt överlyckliga!!

Maten var toppen och personalen var jätte trevliga! Stor tummen upp

Datum för besöket: december 2017
Tack danomapr
taj p, Manager på Taj Palace Indian Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2018

Thank you for valuable time and reviewing Taj Palace !!!!!!
Our team feel very happy to get your truth comments ,this was really an absolutely pleasure to have you here, we are very pleased of your comments of our food & service. We would like to welcoming you always to have authentic cuisines whenever visit again to this destination.

Resenärer som tittade på Taj Palace Indian Restaurant tittade också på

Besökt Taj Palace Indian Restaurant? Berätta vad du tyckte!