Aonang Orchid Resort(Ao Nang)
  • Fri parkering
Phra Nang Inn(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Aonang Cliff Beach Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Sawadee.com
  • Fri parkering
Ananta Burin Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Sawadee.com
  • Frukost ingår
Ban Sainai Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 68 US$/natt.

Aonang Villa Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Sunda Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Krabi Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 22 november 2016 från mobil enhet

Okej hotell med svenska mått mätt.
Överlag behöver dock hotellet sig en uppfräschning, speciellt de smala poolsektionerna där vissa mosaikrutor lossnat. Inga funktioner fungerar längre (vattenfall, bubblor mm).

Minus:
- 3 av 3 vattenfall i poolen ej längre i drift.
- 2 av 2 jacuzzipartier i poolen ej längre i drift
- flera lampor trasiga i poolen
- barnklubbens utrymme luktade illa/fukt

Småaktigt kan tyckas, men vi saknade möjlighet att koppla in sin mobil i gymmet, träningen blir lättare med musik

Plus:
+ Grymt bra städning av hotellrummet.
+ Trevlig personal
+ superbra med Playstation på rummet (men INGA spel att låna!!!)
+ Bra Wi-Fi
+ Bra priser på mat
+ Gratis shuttlebus till AoNang
+ Bra med väska och strandhanddukar som man byter varje dag

Bodde här: november 2016, reste med familjen
2  Tack FreddeSthlm
Narongchai U, General Manager på Deevana Plaza Krabi Aonang, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2016

Dear Khun FreddeSthlm,

We would like to thank you for taking the time to share your comments following your recent visit to Krabi and stay at our hotel, Deevana Plaza Krabi Aonang.

We are pleased to read that you had an enjoyable stay in our hotel. It is encouraging as our guest’s satisfaction is our primary concern.

Your feedback is extremely valuable to us as it helps us improve the quality of our service to better meet you and other guests need.

We hope we will have the pleasure of welcoming you again soon in Deevana Plaza Krabi Aonang.

Omdömet skrevs 30 oktober 2016 från mobil enhet

Skön säng, bra wifi.

Vi fick hotellrum bredvid matsalen där det slamras från morgon till kväll. Det osar mat hela tiden som jag inte tyckte luktade gott. Lyhört, folk pratar högt i korridoren utanför, även städerskorna ropar till varandra långt ifrån varandra. Frukosten var inget god.

Vi hade rum med pool access men alla andra badar utanför. Poolen var för långsmal och tråkig. Tidigare har vi bott på aonang villa resort- som var ett lugnt mysigt hotell. Skulle trott på recensionerna om detta hotell och hyrt någon annanstans.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack lena s
Narongchai U, General Manager på Deevana Plaza Krabi Aonang, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2016

Dear Khun lena s,

It has been our great pleasure to welcome you at Deevana Plaza Krabi Aonang and thank you for sharing your feelings about your stay with us.

Regarding the room allocation, we have instructed our front office team to rectify as per your stated . Rest assured that we will emphasize on training for the comfort of our future guests.

Your suggestion on the bathroom has been well noted and will be taken into consideration for future room renovation.

Likewise, we are pleased to read that you appreciated the condition of our bed and Wifi . Your kind words have been passed on to our team members.

We hope this experience will not impair your trust in Deevana Plaza Krabi Aonang and that you will give us the opportunity of welcoming you again soon

Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Detta är ett ocharmigt hotell. Vi skulle ha trott på andra recensioner innan vi bokade här. Vi hade access till poolen, bredvid matsalen, alla andra badar också i poolen som är alldeles för liten och långsmal och det stinker matos hela dagen från matsalen och en bullrig ljudnivå från matsalen. Frukosten är dålig. Folk ropar och pratar högt i korridoren, väldigt lyhört. Vi bodde innan på ao nang villa resort - mycket, mycket bättre. Bra var sängen och wifi

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack lena s

Dear Khun lena s,

Omdömet skrevs 7 april 2016

Bra o fräscht hotell med trevlig personal. Maten var bättre än de flesta ställena i stan. Lugn o ro, bra familje hotell. Lite tråkig pool för barn men annars bra. Pool access rummen rekommenderas. Ta med mygg medel:)

• Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack thomas81769
Teerasak K, Executive Assistant Manager på Deevana Plaza Krabi Aonang, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2016

Käre Khun Thomas 81769,
Vi uppskattar dina kommentarer om din vistelse på Deevana Plaza Krabi. Det är alltid ett nöje att få positiv feedback.
Jag kommer att dela dina kommentarer med vårt team. Jag är säker på att denna feedback kommer att fungera som en uppmuntran till alla våra medarbetare som vi strävar efter att ständigt förbättra kvaliteten på våra tjänster.
Tack igen för att dela din erfarenhet, och vi hoppas att din nästa besök kommer att vara så angenäm som tidigare.
Med vänliga hälsningar,
Teerasak Kanchana Changkol
Executive Assistant Manager

Omdömet skrevs 23 mars 2016 från mobil enhet

Ett hotell som motsvarade våra förväntningar. Vi reste med småbarn och bebis och för det ändamålet passade hotellet oss bra. Ett stort lekrum att hänga i för svalka och variation för barnen. Barnpool och tre olika pooler, poolerna ligger i skuggan på em vilket var skönt för barnen. Poolerna är rätt utspridda så det känns aldrig överbelamrat.

Vänlig personal, god frukost med variation varje morgon, jättefint spa (lite högre priser men väl värt det!). Restaurangen har några olika buffékvällar och vi besökte en grillbuffé med skaldjur, rekommenderas varmt. Restaurangen serverade god mat när vi än besökte den.

Hotellet ligger lite off från stranden och vi tog alltid tuktuk in till Ao Nang beach. Men som sagt så ville vi ha ett hotell med hög standard eftersom vi mest hängde där med barnen. Och det fick vi!

Lite oregelbundna städtider, varierande engelskanivåer. Positivt att vi fick en sen checkout med tre timmar extra på rummet utan att behöva betala för det.

Kan tänka mig att bo här igen!

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack Josdimb
Teerasak K, Executive Assistant Manager på Deevana Plaza Krabi Aonang, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2016

Käre Khun Josdimb,
Det är bra och glad att höra att du har en trevlig tid vistelse med din familj här. Vi uppskattar dina kommentarer, särskilt en positiv feedback ovan.
Med vänliga hälsningar,
Teerasak Kanchanachongkol