“Beautiful villa. A piece of paradise.”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
38 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen om hotell
Omdömet skrevs 16 januari 2016 för en vistelse i januari 2016

Datum för vistelsen: januari 2016
Service
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jan 26 2016
Thanks for the review and thank Thailand for the creepy crawlies. The finest hotels have geckos living in every room and the tropical weather brings insects to all of Thailand. We are no exception.
Richard J
Auckland, Nya Zeeland
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
3 omdömen om hotell
Omdömet skrevs 16 januari 2016 för en vistelse i december 2015

Datum för vistelsen: december 2015
Resegrupp: Storfamilj
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jan 26 2016
We enjoyed your family and hope to see you in Ao Nang again. Best wishes.
Norway
Omdömet skrevs 18 april 2014 för en vistelse i mars 2014

Datum för vistelsen: mars 2014
Rekommenderas för:
En romantisk resa Äldre resenärer
apr 18 2014
Families are our specialty and good feelings make the world go around. Thanks for making us smile, we are glad to return the favor. Please come back and visit.
Louth

Datum för vistelsen: oktober 2013
Rekommenderas för:
Äldre resenärer
dec 3 2013
If we had a chance to review our guests the Olson Family takes high marks. It was truly a pleasure. Come back soon!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera