Öppet i dag: 10:00 - 20:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning

från 307,70 US$
Mer information
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Vi är så nöjda!
Sambon och jag har masserat oss varannan dag nu under vår semester. Vi fick en fullträff direkt och har haft samma massörer varje gång. Om ni går dit kan vi varmt rekommendera Wee och Kai. De är mycket vänliga och kompetenta massörer. Man får en välkomstdrink, ett gott te efter massagen och man känner sig som en ny människa efteråt.
Rekommenderas starkt!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack danteNoox
varisarak, Owner på Massage Corner, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2020

Hi danteNoox, thank you very much for your visited and good feedback, we hope to see you again.

Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Lätt det bästa stället vi varit på! De började med att tvätta fötterna på oss! Sen fick jag och min dotter ett eget rum med våra 2 massörer! Inget pladder och skrattande mellan massörerna som det vanligtvis annars är! Väldigt bra massörer! Dottern tog 60 min oljemassage och jag tog 30 min rygg/nacke + 30 min fotmassage. Dov musik i bakgrunden. Rent och snyggt! Så gå hit om ni vill ha kvalitet!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Passenger794682

Hello Passenger794682, thank you so much for your review and good rated, we're appreciated it
hopefully to see you again

Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Fantastisk miljö. Bra omhändertagande. Vi prövade Klassisk Thai massage och oljemassage båda var fantastiska.
Vi rekommenderar verkligen Massage Corner!

Tack 175catharinas
marketingkrabi, Manager på Massage Corner, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2019

Thank you for giving us a nice rating. I am sure future valued guest will read such positive comments and this will make it easier for planning where to do the massage in Aonang. We do hope that you will return soon.

Omdömet skrevs 23 december 2019 från mobil enhet

Mycket bra på ta hand om kunder från start till slut. Proffesionellt hela vägen.
Rekommenderas varmt.

Tack rzm12

Thank you for giving us a perfect rating. I am sure future valued guests will read such positive comments and this will make it easier for planning where to do the massage in Aonang. We do hope that you will return soon.

Omdömet skrevs 21 december 2019

Läste många positiva omdöme om detta ställe och, efter att vi besökte det tre gånger, håller jag absolut med.
Jag blev så imponerad.
Allt var smidigt, professionelt, serviceinriktad och dessutom till riktigt bra konkurrensmässiga priser. Varmt rekommenderar!

Tack Aisa7777777777

Thank you very much for your kind feedback and rating. We're happy that you enjoyed our massage. Hope to welcome you back again for the next season.