“Besviken ”

Rankad som nr 36 av 341 Restauranger i Ao Nang
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Besökte detta ställe även 2015 och var nöjda men denna gången var det riktigt dålig service! Sur, ointresserad och stressad personal som sprang runt och det mesta tog väldigt lång tid. Tallrikarna mer eller mindre bara slängdes ut på bordet. Vi hade bett om extra tallrik och bestick till barnen (när vi beställde) som delar mat men det fick vi gå och hämta själva tillslut annars vet vi inte hur länge dom hade fått sitta å titta på sin mat.. Maten var iaf väldigt bra!! Stort plus till köket!! Stort minus till serveringspersonal.

Tack Janna0504

Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

God mat, vi beställde in babyracks, fish and chips, kyckling med rosmarin och pesto med räkor. Allt var mycket gott, saknade dock lite sås till kycklingen. Väntetiden var dock katastrof. Vi fick vänta 1 h på maten, det var drygt.

Tack Jensan1976svedala
Omdömet skrevs 28 februari 2017 från mobil enhet

God mat men ganska dyrt. Stora fiskfiléer. Trevlig personal och fin uteplats för gästerna. Riktigt god seafood ravioli, måste verkligen varit hemmagjorda. Väldigt bra! Hade inte tagit detta som förstahandsval pga priset men det är ändå värt ett besök.

Tack Sandra S
Omdömet skrevs 19 februari 2017

Rent och snyggt överallt, trevlig personal, fantastiskt god mat lite crossover, man gör thaimat med internationell touch och även motsatsen.

Tack MiaS1342
Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

Jättegod lunch... jättetrevlig personal... värt vartenda bath... ligger precis vid stranden genuin thai mat lite dyra men äkta

Tack Niclas T

Resenärer som tittade på A-One Restaurant tittade också på

Besökt A-One Restaurant? Berätta vad du tyckte!