“Underbart ställe!”

Kök: Europeiskt, Pizza, Thailändskt, Australiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Grym restaurang med fantastisk underhållning, Mr &Mrs Guarerra. Dessa två gjorde så vi kom tillbaka kväll efter kvällRekommenderar det varmaste!

Tack CamillaL425

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Åt bacon och cheeseburgare och de var väldigt goda . Trevlig och snabb service. Vi var där lite tidigt, så trubaduren hade inte hunnit börja spela.

Tack anki0h
Omdömet skrevs 27 februari 2018

Bra service och många rätter att välja mellan. Det vi åt var mycket gott. Stor restaurang men trevligt inslag av en trubadur.

Tack Bodil O
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Trevlig och god mat. Vi åt olika kycklingrätter samt pizza. En trubadur som spelade och sjöng, han var riktigt bra. Fick vänta 45 min på maten.

Tack Jensan1976svedala
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Det var inget märkvärdigt över denna resturang. Utebliven service och mycket svårt att få kontakt med personalen för att få beställa. Maten smakade ok men inget mer. Trubaduren som var antingen amerikan eller europe var ett plus (inga thai covers med andra ord). Högt pris i förhållande till kvalitet på mat, ska dock tilläggas att vi åt thai-mat. Det kanske är deras internationella meny som hittils gett bra betyg?

Tack Sebastian W

Resenärer som tittade på Aning Restaurant tittade också på

Besökt Aning Restaurant? Berätta vad du tyckte!