“Grillat är gott”

Carnivore Steak and Grill
Rankad som nr 4 av 331 Restauranger i Ao Nang
Bra för: Familjer med barn, Barhäng, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

En underbart trevlig resturang lite utanför folkmassorna. Vi beställde en grilltallrik för 3 personer med ett glas rött. Det grillade som innehöll Ribs, Oxfilé, entrecote, lammfile, kyckling samt fläskfilé och en del tillbehör. Maten var jättegod, underbar service samt de bjöd på försnacks och egengjord chockad samt en Sambuca efter maten. Priset var högt för Thailand men billigt för den svenska kronan.

Tack Micke L

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang. Vi fick både småplock (bröd, oliver, dippa) och sen en sallad före maten. Maten var riklig, god, vällagad och man blev ordentligt mätt.

Tack Eva H
Omdömet skrevs 26 februari 2018

Vi bokade ett bord här efter att ha läst alla fina omdömen.vi åt mixed grill och drack ett bra rödvin till.Maten tyckte vi var ganska smaklöst,Både kött och gratäng var verkligen menlöst men generöst tilltaget .Det som var bra var bröd,oliver och sallad som ingick.Priset var också något högt och inte prisvärt.

Tack mickeNorrahammar
Gidi M, Owner på Carnivore Steak and Grill, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2018

Dear mickeNorrahammar,

Thank you for leaving your review here, I just wish we could have leave you here with a better feeling about our restaurant.
Talked already with the chef about the issues you brought up.
Hope we can do better if you decide to visit us again in the future.

Have a safe trip,

Gidi Mevissen

Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Allt från service till mat var 10 poäng!
Lite på den dyrare sidan om man jämför med annat i Thailand. Men absolut värt det.
Mixed grill tallrik för en person 550 bath tex.

Tack Jény M
Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Otroligt god mat. Åt kött, gratäng och bea sås. Jätte mört kött och irish coffeen var oxå jätte god! Full poängare

Tack Jonna S
Gidi M, Owner på Carnivore Steak and Grill, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2018

Hi Jonna S,

Great to receive you review, it means a lot to us.
Nice to read you enjoyed the Irish coffee.

Gidi Mevissen

Resenärer som tittade på Carnivore Steak and Grill tittade också på

Besökt Carnivore Steak and Grill? Berätta vad du tyckte!