Krabi Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Deevana Plaza Krabi Aonang(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 93 US$/natt.

Ananta Burin Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Frukost ingår
Aonang Cliff Beach Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Peace Laguna Resort and Spa(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Frukost ingår
Aonang Orchid Resort(Ao Nang)
  • Fri parkering
Phra Nang Inn(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 45 US$/natt.

Ban Sainai Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 21 februari 2015 från mobil enhet

Jag och min pojkvänn hade suite och vi va super nöjda. Hotellet låg 10 min från stranden men hotellet hade grattis tuktuk hela tiden dit! Personal va super söta och miljön perfekt för par! Inga djur på rummet förutom en liten groda! I Thailand ska man vara nöjd med de;)

Bodde här: februari 2015, reste som ett par
1  Tack Rebecka W
Vipada, General Manager på Aonang Phu Petra Resort, Krabi Thailand, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2015

Kära våra älskade gäster :

Tack för din mycket snäll recension . Vi var mycket glada att hjälpa dig och var mer än glad att veta att våra uppriktiga tjänster till dig gjorde du kände super glad . Tack för att du älska vår söta miljön och för din beröm över vår personal . För groda , det knappast se i rummet men kan hända ibland eftersom vi är omgivna av många arter av träd och blommor . Vänligen meddela oss genom ratten " 0 " hela tiden för alla hjälper och stödjer du behöver . Liksom denna situation , kan vi plötsligt ta ut från rummet för dig .

Tack igen för ditt beskydd . Vi var härligt att tjäna dina behov . Och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka hit igen när du kommer på besök Aonang , Krabi .

Vänliga hälsningar ,

Omdömet skrevs 12 mars 2014

Ett underbart hotell, enormt fint rum med egen uteplats, superfin och välskött pool, trevlig och hjälpsam personal, vacker trädgård. Hotellet ligger en en dal med dom vackra bergen i blickfånget. En promenad till det stora shopping och resturang stråket tog ca 20min vilket var lagom på kvällen blev mopedtaxi tillbaka sedan. Bokade en paddlingsutflykt via hotellet, turen gick genom mangroveträsk vilket var riktigt härligt. Det var min första gång som paddlare med det gick hur bra som helst. Kan rekommendera den turen.
Väldigt nöjd med hotellet och kan mycket väl tänka mej att åka dit igen.

Bodde här: mars 2014, reste som ett par
Tack Jane L
Vipada, General Manager på Aonang Phu Petra Resort, Krabi Thailand, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2014

Kära våra älskade gäster:

Vi ville personligen att låta dig veta hur glädjande det var att ta emot din sort notera beröm. Det betydde så mycket mer för oss.

Vi har tagit oss friheten att dela med dina vänliga ord med de andra medlemmarna i vårt team. Dina ord var synbart glädjande för dem. Och vi är smickrad att du tror Aonang Phu Petra Resort är värd att återkomma igen.

Vänligen acceptera vårt uppriktiga tack för era vänliga stöd och vi ser fram emot din återvända.

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 26 februari 2013

Jag är en av de personer som alltid läser andras omdömen men tar mig aldrig tiden själv att skriva ett omdöme. Detta blir första gången.

Jag vill börja med att skriva att i några av de tidigare omdömen har hotellet fått ta oförtjänt kritik om att de är otrevliga. Då ställer jag frågan om de som skrev det hade rent mjöl i påsen? Vi upplevde att både personalen och hotellet var "FIVE STAR". Mycket bra. Sen ska man ha klart för sig att detta är skrivet ur vår synvinkel. Vi hade det FAB.

Det absolut enda vi saknade var att de kunde kanske också haft skivad ost som pålägg till frukosten. Men det är väl ett så kallat ilandsproblem. Vi klarade oss faktiskt ändå.

Cizmic & Werner

• Bodde här: februari 2013, reste som ett par
Tack Jonny C
Omdömet skrevs 29 april 2012 från mobil enhet

Lugnt & mysigt ställe med stora rum, & vackra bad. Trevlig personal som hjälper till med allt man kan behöva. Maten från restaurangen var god, men frukost buffén var ingen riktig höjdare. Kommer absolut att resa tillbaka.

• Bodde här: november 2011
1  Tack SweDre
Omdömet skrevs 2 januari 2010

Detta hotell är riktigt mysigt, personalen är riktigt trevlig och service minded. Rummen är kanonfina och faktiskt lyxiga. Frukosten blev bättre och bättre.

• Bodde här: december 2009, reste med familjen
1  Tack Anna68Sweden