“Ingen rolig upplevelse”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Aonang Phu Petra Resort, Krabi
Rankad som nummer 3 av 111 hotell i Ao Nang
Omdömet skrevs april 8 2016 från mobil enhet

Vi bodde här endast en natt då vårt flyg blivit försenat. Jag och min man tyckte inte om det här hotellet. Barnen gillade dock poolen och att det fanns glassbox. Betyget som tripadvisor har på detta hotell tycker vi inte stämmer alls. Vi hade bokat en svit mot pool. Två rum men inte alls mysigt, bara gammalt och slitet och dessutom inte alls tryggt. Undrade vad det var för dörr i köksdelen, öppnade den och där ligger en man i sin säng. Hade råkat komma in i rummet bredvid som var en del av sviten men som nu hyrdes ut. Grannen hade glömt stänga sin dörr. I köksdelen hade två extrabäddar bäddats ut där våra barn skulle sova men det kändes nu inte så bra. Barnen fick sova med oss. Dörren trasig till sovrummet och fönstret mellan badrum och sovrum gick inte heller att stänga. Mycket mygg och inga myggnät. Middagen på kvällen: Personalen kunde knappt engelska, maten var kall när den kom in. Kändes som det låg väldigt off. Ännu värre hade varit att bo i ett av rummen mot berget till. Inget hotell att rekommendera.

Bodde här: Mars 2016, reste med familjen
Tack Camilla W

Omdömet skrevs februari 21 2015 från mobil enhet

Jag och min pojkvänn hade suite och vi va super nöjda. Hotellet låg 10 min från stranden men hotellet hade grattis tuktuk hela tiden dit! Personal va super söta och miljön perfekt för par! Inga djur på rummet förutom en liten groda! I Thailand ska man vara nöjd med de;)

Bodde här: Februari 2015, reste som ett par
1  Tack Rebecka W
Vipada, General Manager på Aonang Phu Petra Resort, Krabi, svarade på det här omdömetSvarade februari 22 2015

Kära våra älskade gäster :

Tack för din mycket snäll recension . Vi var mycket glada att hjälpa dig och var mer än glad att veta att våra uppriktiga tjänster till dig gjorde du kände super glad . Tack för att du älska vår söta miljön och för din beröm över vår personal . För groda , det knappast se i rummet men kan hända ibland eftersom vi är omgivna av många arter av träd och blommor . Vänligen meddela oss genom ratten " 0 " hela tiden för alla hjälper och stödjer du behöver . Liksom denna situation , kan vi plötsligt ta ut från rummet för dig .

Tack igen för ditt beskydd . Vi var härligt att tjäna dina behov . Och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka hit igen när du kommer på besök Aonang , Krabi .

Vänliga hälsningar ,

Omdömet skrevs mars 12 2014

Ett underbart hotell, enormt fint rum med egen uteplats, superfin och välskött pool, trevlig och hjälpsam personal, vacker trädgård. Hotellet ligger en en dal med dom vackra bergen i blickfånget. En promenad till det stora shopping och resturang stråket tog ca 20min vilket var lagom på kvällen blev mopedtaxi tillbaka sedan. Bokade en paddlingsutflykt via hotellet, turen gick genom mangroveträsk vilket var riktigt härligt. Det var min första gång som paddlare med det gick hur bra som helst. Kan rekommendera den turen.
Väldigt nöjd med hotellet och kan mycket väl tänka mej att åka dit igen.

Bodde här: Mars 2014, reste som ett par
Tack Jane L
Vipada, General Manager på Aonang Phu Petra Resort, Krabi, svarade på det här omdömetSvarade mars 24 2014

Kära våra älskade gäster:

Vi ville personligen att låta dig veta hur glädjande det var att ta emot din sort notera beröm. Det betydde så mycket mer för oss.

Vi har tagit oss friheten att dela med dina vänliga ord med de andra medlemmarna i vårt team. Dina ord var synbart glädjande för dem. Och vi är smickrad att du tror Aonang Phu Petra Resort är värd att återkomma igen.

Vänligen acceptera vårt uppriktiga tack för era vänliga stöd och vi ser fram emot din återvända.

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs februari 26 2013

Jag är en av de personer som alltid läser andras omdömen men tar mig aldrig tiden själv att skriva ett omdöme. Detta blir första gången.

Jag vill börja med att skriva att i några av de tidigare omdömen har hotellet fått ta oförtjänt kritik om att de är otrevliga. Då ställer jag frågan om de som skrev det hade rent mjöl i påsen? Vi upplevde att både personalen och hotellet var "FIVE STAR". Mycket bra. Sen ska man ha klart för sig att detta är skrivet ur vår synvinkel. Vi hade det FAB.

Det absolut enda vi saknade var att de kunde kanske också haft skivad ost som pålägg till frukosten. Men det är väl ett så kallat ilandsproblem. Vi klarade oss faktiskt ändå.

Cizmic & Werner

• Bodde här: Februari 2013, reste som ett par
Tack Jonny C
Omdömet skrevs april 29 2012 från mobil enhet

Lugnt & mysigt ställe med stora rum, & vackra bad. Trevlig personal som hjälper till med allt man kan behöva. Maten från restaurangen var god, men frukost buffén var ingen riktig höjdare. Kommer absolut att resa tillbaka.

• Bodde här: November 2011
1  Tack SweDre
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Ao Nanghotell
628 omdömen
0,4 km bort
Centra by Centara Phu Pano Resort Krabi
Visa priser

Besökt Aonang Phu Petra Resort, Krabi? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Aonang Phu Petra Resort, Krabi

Adress: 521 Soi 11 Moo 2 Tumbol Aonang | Ampur Muang, Ao Nang, Krabi 81000, Thailand
Telefonnummer:
Region: Thailand > Provinsen Krabi > Krabi > Ao Nang
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 1 av Romantiska hotell i Ao Nang
Nr 1 av De populäraste resorthotellen i Ao Nang
Nr 2 av Lyxhotell i Ao Nang
Nr 4 av Familjehotell i Ao Nang
Prisklass: 650 kr - 1 951 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Aonang Phu Petra Resort, Krabi 4*
Antal rum: 25
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, HostelWorld, Agoda, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Aonang Phu Petra Resort, Krabi. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Aonang Phu Petra Resort, Krabi Hotel Ao Nang

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?