Aonang Orchid Resort(Ao Nang)
  • Fri parkering
Deevana Plaza Krabi Aonang(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Aonang Cliff Beach Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Peace Laguna Resort and Spa(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
HolidayInn.com
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 104 US$/natt.

• Frukost ingår
Ananta Burin Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Sunda Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Aonang Villa Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Ban Sainai Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 11 februari 2016

Stora fräscha rum! Mycket bra wi-fi över hela hotellet
Nackdel var att vi var dubbelbokade och fick ett annat hotel som de ville vi skulle bo på i 5 av 7 nätter! Vi var ej nöjda med detta o tillbringade en natt på ett annat mer slitet och ostädat hotel som var riktigt nedgånget! Vi ringde hotellchefen dagen efter och helt plötsligt var där ett rum ledigt på small hotel vilket vi blev glada för! Kompensationen för detta var var sin thaimassage 400bht vilket inte ens är i närheten av vad en natt kostar på hotellet! Detta var de vi var missnöjda med men allt annat var bra! Bra läge nära centrum men ändå i utkanten! Nära till långtrailbåtarna
Ingen poolbar eller bar på taket som det stod att de skulle ha vilket var en besvikelse

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Patric P
Omdömet skrevs 1 februari 2016 från mobil enhet

Fina rum och bra städning och deras Restaurang har mycket bra mat kvällstid, frukosten var ok. Detta är inte hotellet för den som vill ligga vid poolen och sola en vecka då det visst finns en pool på taket men alldeles för få solstolar, och då blir det ju huggsexa direkt :) mycket bra hotell för ett par dagar eller som utgångspunkt för bl.a. Utflykter.

Tack Annika E
Omdömet skrevs 21 januari 2016 från mobil enhet

The small är ett hotell som ligger bra, nära till allt. Enkla men fina rum, städas dagligen och nya handdukar dagligen. Fick även en strandväska med solmadrass och handdukar att ta med till stranden. 2 pooler en på taket och en på bottenvåning. Personalen är trevlig och hjälpsam. Perfekt hotell för par som inte kräver för mycket.

Tack Linda B
Omdömet skrevs 16 januari 2016 från mobil enhet

Stora och rena rum med balkong + balkongmöbler. Gratis wifi, frukost, 2 vatten/dag, safetybox samt strandväska + handdukar.
Bra läge med några minuters promenad till stranden där longtailbåtarna ligger och väntar (Railay, Chicken Island mfl). Restauranger och affärer i princip utanför dörren.

Tack Zandra F
Omdömet skrevs 16 januari 2016

Efter en vecka på the small hotell var vi supernöjda! Hotellet passar bäst för vuxna som uppskattar lugn och ro,fräscha rum, bra frukost och en promenad ner till båtar och strand. Servicen var mycket bra, alla var hjälpsamma. Härlig pool på taket att hänga vid på eftermiddagarna och kolla på solnedgången! Nära till matmarknaden med mycket god och billig mat! Inget att klaga på när det gäller the small!

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
1  Tack Charlotte N