• Fri parkering
Aonang Cliff Beach Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Sawadee.com
  • Fri parkering
Aonang Villa Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Phra Nang Inn(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Trip.com
  • Fri parkering
Ananta Burin Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Sawadee.com
  • Frukost ingår
Ban Sainai Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 64 US$/natt.

Sunda Resort(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Priceline
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 83 US$/natt.

Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi(Ao Nang)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Vårt rum var slitet och tråkigt möblerat. Personalen var inte alls så trevlig som vi är vana vid från andra hotell i Thailand. Vi ville inte äta på hotellets restaurang efter att ha fått halvråa räkor första dagen. Poolområdet var mysigt men när vi satte på
bubbelpoolen kom det fram gulröd gegga ur ledningarna. Stranden var minimal och såg inte badbar ut.

Läget var bra!

Välj ett annat hotell!

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Karin B
Omdömet skrevs 1 juni 2017 från mobil enhet

Jättefina rum.
Toppenbra frukost.
Lunchrestaurangen och Poolbaren kanon.
Poolen utmärkt!
Bra läge en liten bit från centrum, tuktuk finns alltid tillgängliga på gatan utanför.
Trevlig, hjälpsam personal.
Stranden nedanför är inget vidare.

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Sofie A
Delvin-GRD, Guest Relations Manager på Krabi Resort, svarade på det här omdömetSvarade 2 juni 2017

Kära Sofie A,

SawadeeKrap!

Tack för preferensen och för att granska din vistelse hos oss. Vi uppskattar din godkännande av vår service, faciliteter, mat och plats.

Mitt team och jag ser fram emot möjligheten att välkomna dig tillbaka till Krabi Resort igen!

Yours sincerely,
Delvin Tan
Guest Relations Dept

Omdömet skrevs 22 februari 2017

Stor anläggning med pooler på olika ställen. Frukosten var väldigt bra och det var mysigt att kunna sitta ute och titta på alla båtar som hämtade upp folk. Vi kom på andra våningen och balkongen hade väl kunnat vara lite större. Rummet var rent och snyggt!

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Elaine P
Akkara S, Manager på Krabi Resort, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2017

Hallå Elaine P ,

Varmaste hälsning från Ao Nang stranden.

Tack så mycket för er att besöka oss och dela vackra översyn.

Vi på Krabi Resort är så glad att veta att du har enjoye vistelsen med oss och ser fram emot att få chansen välkomna dig tillbaka igen och igen.

Med varmaste hälsningar,

Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Underbart boende i Ao nang, nära till shopping, restauranger, massage och till lånsvansbåtarna.
Bor man mitt i centrum oavsett hotell är det nära.
Inga problem att boka båtarna, man kan köpa biljetter i nästan alla butiker. Fråga thailändarna de är jätte snälla och hjälper till.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Saraw243
Akkara S, Manager på Krabi Resort, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2017

Hej Saraw243,

Varmeste hilse fra Ao Nang Beach.

Tak så meget for din slags besøg os og deling feedback.
Det er vores grest fornøjelse at vide, at du har nydt og ligesom opholder oplevelse med os.

Ser frem til at høre fra dig mere og håber at have chancer byde dig velkommen tilbage igen og igen.

Med varmeste hilsener,

Omdömet skrevs 23 januari 2017 från mobil enhet

Riktigt bra resort. Bodde i Luxury Grand Room och var riktigt nöjd. Bra frukost, två fina poolområden, egen strand med solstolar, barnpassning, gym och gångavstånd till gatumat, butiker och apotek.

Några minus:
Personalen vågar inte konfrontera folk som "bokar" solstolar med handdukar på morgonen men inte kommer och badar förens lunch.
Samma rätter och drinkar från poolområdet kunde variera väldigt mycket i kvalité från dag till dag. Vissa dagar fick man det man förväntade sig och vissa dagar så kände man sig lurad. Kanske bara hade otur.

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack robinkkn
Akkara S, Manager på Krabi Resort, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2017

Hallå Robinkkn

Varmaste hälsning från Ao Nang stranden.

Tack så mycket för er att besöka oss och dela denna vackra översyn.
Jag är så glad att veta att du har haft det övergripande vistas erfarenhet med oss.
Hur som helst, det finns alltid rum för förbättring och vi kommer kontinuerligt att lägga till positiva förändringar baserat på värdefulla förslag från värde gäst som du.

Sist men inte minst kommer vi alla på Krabi Resort ser fram emot att höra från dig mer och hoppas att få chansen välkomna dig igen och igen.

Med varmaste hälsningar,