“Kanonbra Thai restaurang”

Bra för: Större grupper, Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Wow, vilket ställe.

Efter att lyckats hitta riktigt bra Thai restauranger tre kvällar i rad var vi skeptiska till om vi skulle lyckas ytterligare en kväll.

Men det gjorde vi. Det här stället har riktig genuin Thai mat och dom kan krydda dessutom. Här kör vi ingen Farangkryddning.

Väl värt ett besök.
Restaurangen är inhyst i ett plåtskjul med pittoresk inredning vilket är ett bra betyg här i Thailand. Det brukar betyda att maten är bra istället.

Tack MattiasBjurling

Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Bästa maten vi åt i Ao Nang.
Restaurangen kanske inte såg mycket ut för världen men den mysiga bambu inredningen och den otroligt trevliga personalen gjorde besöken till en underbar måltid.
Väl värt flera besök!

Tack Thomas B
Omdömet skrevs 22 januari 2017 från mobil enhet

Det här är en av de bästa thaiställena i Ao Nang. Till prisnivån (80-100 THB), kanske det bästa!
Menyn är väldigt bred och du saknar nog inte något från det södra Thailändska köket! Det som ter sig lite konstigt är att om barnen vill ha en shake, så kostar den 120 THB(?)

Tack Daniel F
Omdömet skrevs 12 november 2015 från mobil enhet

Bi var tre personer. Bra mottagande och den första rätten kom ganska snart, den var ok men inte mer. Dena andra kom. Efter ca 20 min och var riktigt dålig. Strax efter kom den tredje rätten som var riktigt god men inte alls vd jag hade beställt. Går inte tillbaka

Tack Ralfsoren
Omdömet skrevs 10 mars 2015 från mobil enhet

10 minuter satt vi och väntade innan dom ens märkte att vi var där! 50 minuter fick vi vänta tills maten kom, som då dessutom var totalt oätlig. Båda hade beställt grillad fisk, men fick överstekt och kokt fisk! ? Helt full i ben och osmaklig. Vi lämnade stället ganska snabbt efter det! Och kommer aldrig mer gå dit eller rekommendera stället.

Tack Therese J

Resenärer som tittade på Aree BaBa tittade också på

Besökt Aree BaBa? Berätta vad du tyckte!