“Brilliant”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Villa Heaven Sent

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
7 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 1 Skribent
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 28 december 2019 för en vistelse i december 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: december 2019
Andrew R
Nivå 4 Skribent
46 omdömen
23 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 57 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 14 maj 2019 för en vistelse i maj 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: maj 2019
Svar från företaget
maj 16 2019
Thank you for your kind words Andrew.
I must say you were a fantastic guest and you are always very welcome at Villa Heaven Sent.
Nathalie ...
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
Omdömet skrevs 2 september 2018 för en vistelse i augusti 2018

Datum för vistelsen: augusti 2018
Svar från företaget
sep 7 2018
Thank you Nathalie for staying at Villa Heaven Sent. You were wonderful guests and are welcome back anytime.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera