“Semesterfirare”

Lotus Court Restaurant
Rankad som nr 10 av 341 Restauranger i Ao Nang
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Fantastisk god vällagad mat med fina råvaror. Thailändsk mat när den är som bäst. Att sitta ute och äta i januari är så fantastiskt skönt.
Rekommenderas varmt

Tack Kungsgata

Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Fantastiskt och rikligt med mat samt trevlig personal. Ät inte för mycket av den goda salladen samt brödet och osten som serveras innan maten. Det är stora portioner.

Tack Ulla-Maj P
Omdömet skrevs 8 februari 2017

Kom hit på kvällen och be om ett bord vid poolen. Mysig, lugn och inbjudande atmosfär som lämpar sig för att sitta länge och njuta av maten. För att vara Thailand - lite dyrare priser än vanligt men väl värt.
Här serveras också Centara Krabi´s frukost och den är enastående!

Tack mli1987
Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

Kanonbra mat, fräsch och fin restaurang samt supertrevlig och duktig personal!
Vi blev glatt överraskade och hade gått dit flera gånger igen om vi inte upptäckt stället vår sista kväll i Aonang.

Tack Hanna J
Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

Först och främst - vi bodde inte på hotellet. När man kommer fram till stranden (vi tog the monkey trail) så skriver man in sig i en besökslogg. Vakten sa åt oss att vi enbart fick vara på stranden. Vi frågade efter restaurangen och då var det OK att vi gick in i hotellområdet. Vi kände oss ovälkomna.

Vi blev lite förvirrade och frågade efter Lotus Court - det verkade som om alla restauranger på området gick efter det namnet? Det fanns en strandbar, en japansk, en thailändsk och en västerländsk restaurang. Vi hamnade på den sistnämnda. Det var dyrt och smaklöst. Gick på cirka 1600 baht för förrätt och huvudrätt. Jag skulle inte gå hit igen.

Tack Randersson10

Resenärer som tittade på Lotus Court Restaurant tittade också på

Besökt Lotus Court Restaurant? Berätta vad du tyckte!