“Som det ska vara i Thailand”

Family Thaifood & Seafood
Rankad som nr 41 av 335 Restauranger i Ao Nang
Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Litet hak,ligger upp för en backe,tveka inte att prova denna restaurang,,,
God o prisvärd mat,,, låg förr på höger sida när man kommer upp för backen men har nu flyttat till vänster sida efter hotellet,,
Trevlig personal,,,
Rekomenderar ett besök

Tack Ann G

Omdömet skrevs 25 februari 2017

Hela stället som ligger på en bakgata lutar tre grader, typ ingen i personalen pratar engelska, ibland får man odiskade glas - men ändå...
Vi gillade det här stället skarpt, god mat och bra priser. Känns riktigt genuint

Tack Mattias J
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Väldigt enkelt, men vilken mat så god och trevlig personal och billigt. Kan verkligen rekommenderas, det blev flera kvällar där .

Tack Carina S
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Dålig service Serveringspersonalen nonchalant Fick själva hämta vår mat vid köket som dessutom inte var god Låga priser är inte allt

Tack ejsmh
Omdömet skrevs 7 december 2016 från mobil enhet

Här äter man på enkla möbler under ett skärmtak. Väldigt spartanskt. Men trevlig personal och helt ok mat för billig peng.
Finns även grillad färsk fisk och olika skaldjur att få.

Tack Roland J

Resenärer som tittade på Family Thaifood & Seafood tittade också på

Besökt Family Thaifood & Seafood? Berätta vad du tyckte!