“Underbar restaurang”
Omdöme om Talay bar

Talay bar
Rankad som nr 75 av 401 Restauranger i Ao Nang
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Hur bra restaurang som helst. Maten bra och drinkarna likaså. Bra priser.
Personalen helt underbara och pianokillen mr birdy jätte rolig. Går man förbi måste man stanna till här. Vi återkom flera gånger under vår vistelse, fick tips om denna restaurang av en bekant.

Datum för besöket: februari 2020
Tack sandraoC9937ZY

Omdömet skrevs 24 februari 2019 från mobil enhet

Ja detta var ju ett riktigt guldkorn på strandpromenaden. Kanske inte ser så mycket ut för världen men vilket ställe å vilka härliga lirare som jobbar där. Man kände sig otroligt välkommen

Datum för besöket: februari 2019
Tack Poppen
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Mysigaste stället att besöka när man är i krabi. Personalen är helt underbara och passar för alla åldrar, ung som gammal. Dem har många goda thairätter att välja mellan samt live musik hela kvällen där man kan få vara med och välja låtar.
Jag och min man var här i stort sett varje kväll och har ni möjlighet så är där perfekt att se solnedgången.
Glöm inte prova deras goda mojito!
Ett ställe jag ska besöka igen någon gång i livet.

Datum för besöket: februari 2017
Tack CarolinBrant
Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

En charmig liten restaurang med trevlig personal. En pianospelande man underhöll under middagen. Vi åt papayasallad och kyckling som smakade mycket bra.

Datum för besöket: mars 2017
Tack 22lottae
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Riktigt mysigt litet hak med ett bra utbud på menyn, finns nått för alla. Vi äter själva thaimat och rekommenderas :)
Vill man ha det starkt som min man fixar dem det!
Underbar personal som driver stället ❤

Även live-musik på kvällarna

Lätt ett ställe vi kommer återbesöka under dessa 2 veckor vi är här!

Datum för besöket: januari 2017
Tack CarolinBrant

Resenärer som tittade på Talay bar tittade också på

Besökt Talay bar? Berätta vad du tyckte!