Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt boende B&B på gård med självplock. Härlig gästfrihet och hjälpsamma värdar. Fint natur att promenera i och nära till alla utflyktsmål. Rymliga rum med bsköna sängar. Varandra för kvällsol och på morgonen en fantastisk frukost!Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Daniel B
Omdömet skrevs 27 augusti 2019 från mobil enhet

Ett trevligt B&B på landet. Smakfullt ombyggd och inredd ladugård. Vi hade egen balkong/uteplats med utsikt över åkrarna. Bra frukost. Trevligt bemötande och möjlighet att fylla på sylt - och marmeladförrådet.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Gunilla M
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Vilken frukosthelt perfekt. Kaffet supergott! Rummet för två personer hade det vi behövde. Bra sängar med duntäcke. Toa med dusch. Trivsamt!
Trevligt bemötande.
Rekommenderas varmt.
Om jag ska ge ett minus så är det för: det var lyhört.

Datum för vistelsen: augusti 2018
2  Tack 359annicaa
Omdömet skrevs 1 juli 2018

Vi bodde här en natt och trivdes verkligen! En mycket trevlig lägenhet med fyra bäddar till ett bra pris, och en utmärkt frukost med nybakat bröd och äggost (denna njutbara Bohusländska specialitet!). Ägarna och personalen är mycket trevliga!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack sandbypag
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Fjärde gången vi bott här och inte den sista. Samma fina bemötande och en enastående frukost. Stillsamt lantligt läge men ändå centralt och perfekt för ett besök på Pilane skulpturutställning och det förnämliga akvarellmuséet i Skärhamn.

Rumstips: En solsida och en mer skuggad sida, varmt eller svalt - som man behagar.
Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 1235JGB