TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Fjärde gången vi bott här och inte den sista. Samma fina bemötande och en enastående frukost. Stillsamt lantligt läge men ändå centralt och perfekt för ett besök på Pilane skulpturutställning och det förnämliga akvarellmuséet i Skärhamn.

Rumstips: En solsida och en mer skuggad sida, varmt eller svalt - som man behagar.
Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 1235JGB
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

väldigt personlig och varmt omhändertagande med familjär känsla. fantastisk mat. grym frukostbuffé!
med 13 vuxna och 10 barn passar har detta boendet alla typer av konstellationer

avkopplingsfaktor 5 av 5

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Ludvig J
Omdömet skrevs 28 augusti 2016

Vi kommer mer än gärna hit igen! Ett fantastiskt mysigt bed and breakfast i lantlig miljö. Vi var två familjer som bodde i ett av husen på gården med två sovrum, ett sovloft, allrum och kök. Allt var fräscht och rent och vi fick en härlig känsla av sommartorp i lugn omgivning med jättefin natur. Pittoreskt och charmigt! Frukosten är absolut i en klass för sig, hemlagat och hembakat, och mycket bättre än på de flesta hotell! Själva mysfaktorn är hög! Service och ägarnas mottagande och bemötande är utöver det vanliga - otroligt välkomnande och hemtrevligt. Vi är så nöjda med allt och Lekanders Bär och boende har gett oss ett mycket fint minne!

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack aunils
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Det går inte att vara neutral till detta boende. Här erbjuds -leva på landet- miljö. En frukost med hemkänsla. Gemensamt kök för den egna kvällsmackan och kaffe. Kort sagt det är hemkänsla.
Miljön i övrigt är kanska sliten, lite nedgången och i bästa fall är det charmigt. Prisnivån är kanska hög men det är en glädje att möta den glada och friska personal som är ägarna själva.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack 89anders_
Omdömet skrevs 30 augusti 2015 från mobil enhet

Bodde här över helgen då vi tävlade i tjörns triathlon och kan bara rekommendera det varmt - Personligt, prisvärt och väldigt god frukost! Ägarna är mycket trevliga och måna om sina gäster. Nu på väg hem och tänker att om vi ska till Tjörn nån mer gång så vet vi redan vart vi ska bo nästa gång.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Magnus H