“Ett av Sveriges bästa Café & bagerier”
Omdöme om Sjögrens i Backen

Sjögrens i Backen
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Grebbestad
Kök: Svenskt, Café
Middagsalternativ: Frukost
Beskrivning: Frukost, lunch eller mittemellan. Mitt i smeten. Ett cafe i traditionell och modern tappning med något för alla. Här bakas all matbröd och bakelser i huset och du kommer att känner dig som hemma.
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Sjögrens måste vara ett av Sveriges absolut bästa bagerier. Fantastiska bakverk, bullar o kakor o jättebra brunch. Dessutom har de fortfarande inte förstått att ta ordentligt betalt av turisterna! Jag var där första gången 2016 o det är fortfarande lika hög klass i juli 2020.

1  Tack 993matsh
GaryKellett, Ägare på Sjögrens i Backen, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2020

Tack för zin recension och överväldigande beröm.

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god frukostbuffé med stort utbud för ett rimligt pris. Mysigt fik med trevlig och hjälpsam personal! Värt ett besök när man är i Grebbesta.

Tack victoriadM3675JT
GaryKellett, Ägare på Sjögrens i Backen, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2020

Tack för din recension Victoria. Kul att höra att ni trivdes.

Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Är ofta på besök på Sjögrens och blir alldrig besviken. Fint och lugnt cafe som har bra rutiner kring covid 19 och avstånd. Personalen är serviceminded och hjälpsamma. Otroligt prisvärda och goda luncher! Bakverken är otroligt goda!
Frukosten är väl tilltagen.
Rekommenderar verkligen att besök!

Tack resemia4
GaryKellett, Ägare på Sjögrens i Backen, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2020

Tack så mycket resemia för de fina orden. Vi ser fram emot att ha er hos oss igen.

Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

FANTASTISK frukostbuffé! Bland de bästa jag sett trots att jag älskar just frukostbufféer. Fina råvaror och stort utbud. Bageriet ligger i samma hus och allt är bakat där, även de tårtor och bakelser som bjuds.

Tack Modesty01

Tack till er för denna recensionen. Vi blir så glada att det vi gör uppskattas.

Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Supergott fika med massor att välja på. Bästa fikat i Grebbestad i ett mysigt gammalt hus. Väl värt ett besök om man vill ha gott och hembakat.

Tack Forsqvist
GaryKellett, Ägare på Sjögrens i Backen, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2020

Tack så mycket för ditt omdöme

Resenärer som tittade på Sjögrens i Backen tittade också på

Grebbestad, Västra Götalands län

Besökt Sjögrens i Backen? Berätta vad du tyckte!