Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline
eDreams
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Vi sov över en natt i denna gamla skola, mycket trevligt! Fint, stort rum. Tror nästan alla rum ligger en våning upp, ingen hiss, men kort och enkel trappa. Lite kallt, men det blev bättre under natten. Perfekt närhet till centrum (ca 200m). Mycket trevlig värdinna och korrekt god frukost. Rekommenderas !

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Nieroma
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Rosenhill är ett gulligt Bed & breakfast med fin terass och trädgård. Ägarna är mycket trevliga och tillmötesgående. Rummen är lagom stora och det är rent. Luftkonditionering saknas, så det kan nog bli ganska varmt om det är en riktigt fin sommar.
Det är nära till allt och bara en kort promenad ner till centrum och hamnen.
Tycker nog att priset för ett rum är lite väl högt eftersom man inte har egen toalett på rummet. Vårt dubbelrum kostade 1400 kr natten , detta är det enda som drar ner betyget lite annars är vi nöjda.

Tack Tinaf71
Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Betäckningen Bed and Breakfast spänner över ett antal olika upplevelser jag haft. Men Rosenhill är om inte det trevligaste så topp tre, allt annat lika.
Invändigt är byggnaden lika inbjudande som utvändigt. Trevligt inrett, rent fint och toppat med jätte trevligt värdpar. Frukosten är jätte bra, just det o sängarna sköna.
Lagom avstånd till hamnen o restaurangerna, parkering på gården, tyst o mysig gata.

Tack kajs2015
Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Jättemysigt boende med härliga terasser och trädgård som man kan nyttja. Boendet är jättefint renoverat och mysigt med fina detaljer. Jättegod frukost, vi hade ett väldigt fint rum med jättesköna sängar, ägaren väldigt trevlig och man kände sig som hemma. Orsaken till 4 av 5 i omdöme är avsaknaden av toalett eller tvättställ på rummet. Det var fullbokat (tror jag) när vi bodde där och det blev en del köande till toaletten så ett tvättställ på rummet hade underlättat ex tandborstning. Men såklart förstår jag att det finns problem att ordna med detta. Läget är bra och vi hade cyklar med oss så vi tog oss till hamnen i ett nafs. Rekommenderar verkligen boendet.

Tack Forsqvist
Omdömet skrevs 28 juni 2019 från mobil enhet

Mysiga rum, kanske lite knarriga golv men bara charmigt. Fräscht och god frukost, det man behöver. Smörgås, pålägg, yoggi/fil och bäst av allt croissant
Riktigt skön säng hade jag, sov som en prinsessa och då är jag ändå lättväckt.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack jaylisan77
Synnöve H, Ägare på Rosenhill Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2019

Tack för ditt fina omdöme!!