Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Bra och rymliga servicehus. Bra och fint iordninggjorda platser. Nära till bad och restauranger. Upplevde tt de tog covid-19 på allvar, kändes seriöst. Även om stället var fullbelagt kändes det inte trångt.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack HenrikJohansson69
Omdömet skrevs 7 juni 2020 från mobil enhet

En mycket trevlig camping med trevlig personal, fräscha servicehus och nära till allt Ett litet minus är badet som kanske inte ligger så lämpligt med tanke på biltrafik. Går säkert att hitta andra lämpliga badplatser.

Bra restriktioner gällande Covid-19, men tyvärr följde inte säsongarna detta Vi uppmärksammade några bredvid oss som sket fullständigt i restriktionerna vilket gjorde oss mycket oroade över beteendet! Respekterade inte antalet personer i diskutrymme bl a.

Bortsett från nonchalanta säsongare så är campingen jättebra!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack chrille73
Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

Superbra camping för alla och inte minst hundägare. Perfekt med hunddusch, hundrastgård, hundtoalett o många promenadvägar. Närheten till bad o restauranger. Miljövänlig då det är gångavstånd till allt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste ensam
Tack betsyKv_num
Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Anländer seglandes till en av västkustens pärlor som förvandlas till ett (norskt) tivoli av flertal båtar som försöker överrösta varandra med högsta möjliga musik.
Håll er undan om ni vill ha båtliv!!!
”Smögen, allt är förlåtet”

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack JanG2334
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Rent & snyggt med super trevlig personal.
Allt man kan önska sig fanns på plats.
Fantastisk lunchbuffe och mycket prisvärd.
Ett litet minitåg tar en in till byn på 5 minuter där alla restauranger, bistron, barer och affärer ligger.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Grundlurad