Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

Superbra camping för alla och inte minst hundägare. Perfekt med hunddusch, hundrastgård, hundtoalett o många promenadvägar. Närheten till bad o restauranger. Miljövänlig då det är gångavstånd till allt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste ensam
Tack betsyKv_num
Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Anländer seglandes till en av västkustens pärlor som förvandlas till ett (norskt) tivoli av flertal båtar som försöker överrösta varandra med högsta möjliga musik.
Håll er undan om ni vill ha båtliv!!!
”Smögen, allt är förlåtet”

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack JanG2334
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Rent & snyggt med super trevlig personal.
Allt man kan önska sig fanns på plats.
Fantastisk lunchbuffe och mycket prisvärd.
Ett litet minitåg tar en in till byn på 5 minuter där alla restauranger, bistron, barer och affärer ligger.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Grundlurad
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

En otroligt fin och stor camping med allt man kan tänkas vilja ha. Jättetrevlig personal med gott bemötande och flera stora servicehus som var jättefräscha och välstädade. Äventyrsgolfbanan var välbesökt och jättekul att spela på. Promenadavstånd till den fina bryggan och Sportshopen i närheten med massor av aktiviteter. Väldigt trevlig camping och gott om plats för husvagnen. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Linda_Albrektsson
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Vi hade ett rum på deras pensionat, men där kom det in röklukt från folk som rökte. När vi sa till om detta fick vi byta till en jättefin stuga, servicen var verkligen på topp! De ställde upp o hjälpte oss till 100%!

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack Lumela