“God mat ”

Rankad som nr 7 av 28 Restauranger i Grebbestad
Kök: Fisk och skaldjur, Skandinaviskt, Modernt
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar

fantastisk sommarplanka, som innerhåller, ost, sill, skaldjur, oliver, torkat kött, bröd vitlökssmör, parmaskinka, salami och jordgubbar säkert glöm något och ett fantastiskt bemötande

Datum för besöket: augusti 2021
Tack MATS H

Omdömet skrevs 4 juli 2021 från mobil enhet

Detta var vårt tredje besök på Q och vi blev väldigt positivt överraskade igen!
Maten var superb och personalen var mycket kunniga och dessutom roliga! Väldigt bra service och skön musik. Vi kan starkt rekommendera denna restaurang!

Datum för besöket: juni 2021
Tack 100andersn
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Nedresta efter 6 timmar i bilen, ville väts något riktigt gott och Hittade denna pärla på kajen i Grebbestad. Vinkokta musslor och goda drycker därtill gav en restaurangupplevelse som vi länge kommer att minnas. En extra eloge till vår unga servitris som gjorde besöket fulländat.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack Erik-Linder-Leksand
Jonlarse, Owner på Q Restaurang & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2021

Tack for besöket och trävlig tilbakemeldan.

Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Strövade in för en lunch till Grebbestad och hittade denna pärla. Trots oktober kunde vi sitta ute och där inta en mycket smakfull lunch. Fisksoppa och musslor i vitvin och grädde.
Rekommenderas.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack LotsFrick
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

God och bra mat med fin utsikt
Trevlig och kompetent personal och till rimligt pris.tack ochså för bra vintips

Datum för besöket: september 2020
Tack danne_anja
Jonlarse, Owner på Q Restaurang & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2020

Tack, välkommen åter!

Resenärer som tittade på Q Restaurang & Bar tittade också på

Grebbestad, Västra Götalands län

Besökt Q Restaurang & Bar? Berätta vad du tyckte!