“Lunch”

Kök: Fisk och skaldjur, Skandinaviskt, Modernt
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Jättemysig restaurang och en fantastisk God fisksoppa. Trevlig personal och mysigt vid att sitta vid vattnet.

Tack Monica377

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Helt ok mat, blev ganska dyr lunch för 2 personer och saknade det lilla extra. Fisksoppan var inte det bästa jag ätit, havets Wallenbergare var också helt ok! Vi är inte missnöjda men inte imponerade.

Tack teaspjuth
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Utan tvekan den sämsta fiskgryta jag någonsin blivit serverad. Alldeles för salt och var var fisken och skaldjuren? Nära 200 kr för vad? Trevlig och duktig servitris dock.

Tack RickardEd
Jonlarse, Owner på Q Restaurang & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2020

Hej vi serverar inga fiskgryta i våran restaurang. Vi har fisksoppa på meny och den serverar vi i mängder varje dag, och den är mycket väl omtyckt. Vi beklagar om du har trott du har beställd fiskgryta.

Omdömet skrevs 15 juli 2020

Vi åt lunch på uteserveringen på byggan. Att följa skådespelet med båtar som förtöjer och lägger till är en del av nöjet. Maten bjöd på helt ok klass både gällande smak och pris. Vi åt från sommarlunchmenyn, rödspätta resp. fisk- och skaldjurssoppa. Båda rätterna var tilltagna och goda, emellertid saknades det lilla extra för att får ett högre omdöme. Servicen kunde varit mer allert.

Tack 637emirh
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Härligt läge vid havet. Maten var ok men inte mer. Hamburgaren smulades lätt sönder och matjessilltallriken tråkig och som serverades med konserverade grönsaker. Personalen var trevlig.

Tack DANIEL H

Resenärer som tittade på Q Restaurang & Bar tittade också på

Grebbestad, Västra Götalands län

Besökt Q Restaurang & Bar? Berätta vad du tyckte!