Omdömet skrevs 31 juli 2020

Bemötandet vid ankomst helt ok. Vid utcheckning frågade ingen om hus vistelsen varit.

Rummen reltaivt små, komprimerade. Stort minus att det ej fanns några bekvämligheter i form av kylskåp, förvaring mm. Inte alls så lyxigt som förväntingarna var vid bokningen.

Stort minus att även tillgång till pool eller gym inte ingick i priset. Spa var fint och bemötandet där var strålande.

Middagsmeny som ingick var oerhört tråkig. Liten förrätt med ost som inte var något vidare. Frukost helt ok, inga avstånd vad gäller corona var det inte tal om alls.

Rumstips: Välj med havsutsikt.
Tack 644emiln
Guest Experience Team TanumStrand, Gästservice/reception på TanumStrand, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2020

Hej! Tack för att du tagit dig tiden och skriva en recension. Det är genom dom som vi kan förbättra oss. Det är väldigt tråkigt att läsa att er upplevelse inte levde upp till förväntningarna. Jag kommer att framföra dina åsikter vidare till respektive avdelningsansvarig.

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Fint läge med havsutsikt. Tyvärr slitet och något ofräscht på grund av bristfällig städning. Lite strul med rumsbyte som tyvärr inte löstes omgående vilket borde kunna gjorts om servicenivån varit högre. Mkt bra frukost och mat i restaurangen. Uppfyllde tyvärr inte alls våra förväntningar på ett boende i denna prisklass.

Tack 892christers
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Bokade stuga i södra byn, tyvärr var stugan i väldigt dåligt skick och nedgånget. Dålig städning och ofräscht. Vi har varit här tidigare men då hyrt privat. Fina omgivningar och nära båtturer, vandring och andra sevärdheter.

Tack T4364ZWannah
TanumStrand TanumStrand, Marknadsföring på TanumStrand, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Hej

Tråkigt att ni inte fick den upplevelse ni förväntat er. Kan bara beklaga och meddela de berörda avdelningarna så att detta inte upprepas. Hoppas dock att ni, i övrigt, hade en fin vistelse hos oss.

Ha en fantastisk dag, och ta hand om er i dessa tider!

Omdömet skrevs 28 juli 2020

Trevlig omgivning med bra aktiviteter för barnen! Väldigt bra mat, pizzeria udden va mkt uppskattad. Smidigt att kunna beställa mat genom appen på pizzeria och loungen.
Serveringspersonalen på restaurangen hann inte med och de verkade vara underbemannade så servicen va sådär.

Vi bodde på brygghotellet, väldigt enkelt och ganska slitet. Trevligt med balkong men även den väldigt sliten. Badet va trevligt med också slitet och städningen va ganska dåligt. Vi va där när badet öpnade vid 9 och då va det inte städat efter gårdagen och väldigt ”grisigt”.

Verkade vara brist på personal överallt, både resturang, städ och reception där man ofta fick vänta på hjälp.
Bokade man inte bord tidigt på restaurangen blev det snabbt fullbokat.

Trevligt ställe, bra för barnfamiljer men det har nog haft sina glansdagar!

Tack EmelieSofiaH
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Vi hade bokat en natt med spapaket.
Fint fräscht rum med havsutsikt, mycket trevligt bemötande av all personal, fräsch restaurang med god mat och bra service. Tyvärr något begränsat med aktiviteterna på grund av Corona. Vi kommer tillbaka

Tack Spaweekend2020