eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 30 mars 2020

Hotellet ligger mycket vackert vid havet och vi fick ett rum med fin utsikt. Rummen är ganska så ordinära men det var inget direkt som saknades. SPA-avdelningen var mycket fin och inbjöd till relax på många olika sätt. Man löste restaurangen på ett mycket bra sätt trots Corona och särskilt frukosten var både god och väl planerad/upplagd.

Tack 448johanb
TanumStrand T, Marknad på TanumStrand, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2020

Hej Johan

Tack för ert besök och att ni verkade trivas hos oss! Hoppas ni får chans att besöka oss igen! Välkomna tillbaka, och ta hand om er i dessa tider // Niklas på marknad TanumStrand

Omdömet skrevs 23 mars 2020

Vi blev väldigt trevligt bemötta när vi kom fram och personalen såg verkligen till att vi hade allt vi behövde i SPAt. I omklädningsrummen så var vissa behållare slut såsom duschtvål och handkräm. Badhandukarna luktade lite skumt. I SPA anläggningen fanns en liten skål med frukt och 3 sorter torkade frukter. Väldigt uppskattat! Dock fanns bara snabbkaffe och inget till kaffet. Rent och fräscht inne på anläggningen. Vattnet var ljummet och skönt i samtliga pooler, dock inte så varmt som SPA-vatten ska vara. Spaupplevelsen överlag var väldigt bra.

Det tråkiga var den lunchbuffé vi hade sett fram emot och betalat nästan 350KR per person för. Istället fick vi varsin snitselbit och lite grönsaker. Inte ens LÄSK fick man till maten utan det blev ljummet vatten. Man skyllde på Corona. Visst, jag köper att man vill minimera risken men varför inte då erbjuda påfyllning av mat? Vi fick små portioner och fick välja kött eller fisk. Vi fick inte ens en meny eller mer info om matens innehåll. Vi blev placerade intill ett annat större sällskap och frågade så om vi kunde byta plats. Servitören svarade då (tillräckligt högt för att alla andra runt omkring skulle höra) att vi kunde sitta vid ett annat runt bord lite längre bort så "slipper ni sitta bredvid de här". Sällskapet fick väl intrycket att vi tyckte att de pratade för högt för de kollade. Vi valde tillslut ett eget bord. Maten var god, servicen var riktigt usel. 700 spänn bortkastade på mat som var överdoserad med citron. Vi fick vänta länge tills efterrätten kom. Ingen påfyllning av vattnet fick vi heller när det var slut. Olika glas hade vi. Vi hade sett fram emot ett bra avslut, istället så fick vi stanna på BurgerKing på vägen hem. Vi hade åkt i nästan 2 timmar för att komma dit. Inte värt.

Tack F7331NOdonw
TanumStrand T, Aktivitet/ Marknad på TanumStrand, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2020

Hej

Vill börja med att be om ursäkt för att er upplevelse avslutades på ett tråkigt sätt. Vi arbetar kontinuerligt för att hålla en hög servicenivå, men i detta fallet verkar det ha blivit fel. Detta är beklagligt, och vi tar till oss av kritiken. Corona är ingen ursäkt för att ni har en dålig upplevelse. Sedan har ni, om så är fallet, betalat alldeles för mycket för lunchen. Lunch hos oss kostar 169 kronor, inte 350 kr. Kan det vara så att ni betalade 350 kr för spa och lunch? Har ni kvitto på lunchen, så återbetalar vi mellanskillnaden, och ber om ursäkt för "överdebiteringen" - mejla kvitto/ faktura till mig: niklas.nordholm@tanumstrand.se

Kul att ni upplevde vårt spa som positivt, och hoppas att ni överväger att ge oss en ny chans.

Ha en bra dag, och ta hand om er i dessa tider // Niklas, marknad

Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

Trevligt, men utan det där extra. Saknade att man inte fick morgonrockar och tofflor då det blev ganska bökigt att hela tiden behöva byta om på plats med små barn. Stora poolen var lite för kall så upplevelsen blev mindre bra och så klart alltid fullt i bubbelpoolen då alla andra också frös.
Kul rutchbana.
Maten var helt fantastiskt och servitrisen likaså. Tillmötesgående och hjälpsam. Pga Corona föll buffén bort men för vår del blev det bättre, så mycket kärlek i maten. Frukostbuffen blev också borttagen och man fick färdiga tallrikar från köket. Tycker att man hade löst det på mycket bra sätt! Allt fanns och utan begränsning.

Tack mullenettg
TanumStrand T, Aktivitet / Marknad på TanumStrand, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2020

Hej

Vi förstår att det kan vara lite omständigt med små barn, hoppas det gick bra dock. Naturligtvis tar vi till oss tankarna kring värmen i poolen, och beklagar detta.
Kul att ni i övrigt fick fin service och mat. Hoppas ni kommer tillbaka till oss, och att ni klarar er från det värsta i dessa dagar!

Ha en fin dag // Niklas, marknad TanumStrand

Omdömet skrevs 6 mars 2020

Snabb incheckning. Trevligt rum med havsutsikt och fransk balkong.
Mycket hjälpsam personal vid incheckning.
Resturang med god mat och trevlig personal. Snabb service.
En riktig höjdare är frukostbuffen. Toppklass ***** enligt oss.
Händelse vid frukost; barnen ville ha våffla. Jag sa att jag fixar det....vad jag glömde va att smörja järnet vilket gjorde att jag saboterade dubbeljärnet. Våfflorna satt fast klibbade. Berättade detta för tjejen som jobbade bakom disken i resturangen, hennes svar inga problem jag fixar detta. Gick tillbaka och förklarade vad som hänt. Efter en kort stund fick jag ett glatt besked av tjejen med glimt i ögat att nu är det klart , hon hade ersatt med två andra våffeljärn, rykande färska jätte goda våfflor kunde nu serveras barnen. Jag lärde mig något nytt och vill skicka ett stort tack till tjejen för hennes förståelse och fantastiska service. Har rest och bott på många hotell i tjänsten genom åren. Tycker att denna tjejs service är i klass med de absolut bästa..

Rumstips: Fråga receptionen om värdeskåpet i rummet. Vårat fungerade inte.
Datum för vistelsen: februari 2020
Tack bengtborgstrom
TanumStrand T, Marknad / Aktivitet på TanumStrand, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2020

Hejsan

Härligt att ni haft en bra vistelse hos oss, och att "våffelincidenten" löste sig på ett bra sätt! Kommer absolut meddela tjejen i fråga!

Välkomna åter, och sköt om er i dessa tider!

Med vänlig hälsning, Niklas

Omdömet skrevs 5 mars 2020

En superbra service, på hotellet med en Välkomnande på rummet med mkt god prosecco rekommenderas med goda ostar kex, choklad . Otrolig serviceinriktad personal såväl i restaurang som övrig personal . Så vackra svanar gjorda av handdukar och en fin låda rituals produkter var verkligen välkomnande på rummet. Rent fint rum. Badrum rent fräscht. Vacker utsikt med havet som granne. Trevligt läge. Allt rent och snyggt.Maten var superb. Frukost härlig buffé, här fanns allt och lite till. Middag och brunch var utsökta. Fanns allt man kunde önska. Vällagat. Skön massage för ryggen köptes till och lika skön fotvård. Härligt ,fräscht spa som vi valt ut för att fira födelsedag. Ett riktigt bra och mysigt dygn, väl värt sitt pris. Tack för extra trevligt bemötande av hjälpsam och glad personal.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Spatanumstrand

Hej

Kul att ni fick en toppenupplevelse! Välkomna tillbaka när tillfälle ges, och ta hand om er i dessa tider :)

Med vänlig hälsning, Niklas