• Fri parkering
  • Fri parkering
Edsviks Camping(Grebbestad)
Omdömet skrevs 26 mars 2018

De rum vi fick var mycket slitet, skåplucka hängde i ett gångjärn, handtaget till balkongen satt löst, Skavmärken och färgsläpp på båda väggar och lister. Toaletten påminde om en offentlig toalett på en vårdinrättning. Tv:n var förmodligen från 70 talet (10 tum). Mycket begränsat utbud i spa-anläggningen, det fanns bara en bubbelpool och 4 bastu. Som tur var levererade restaurangen fantastiskt bra mat.

Tips för att välja rum: Undvik rum ovanför restaurangen om du vill slippa vakna av bacon os på morgonen
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Kent-Olof
Marknadsavdelni... T, Marknad på TanumStrand, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2018

Hej Kent-Olof!

Oerhört tråkigt att läsa att ni inte är nöjda med ert besök hos oss. Jag ser givetvis till att ansvariga får läsa dina ord, och har du vidare frågor eller synpunkter så får du gärna höra av dig till mig på matilda.karlsson@tanumstrand.se , vi vill alltid veta mer om vad våra gäster tycker att vi kan göra bättre!

Fint att läsa att ni fått njuta av god mat i restaurang Latitud 58°! Vi hoppas på att ni trots allt kanske ger oss en chans att få välkomna er tillbaka i framtiden. Vi vill också passa på att tacka för att du tog dig tid att skriva en recension, det hjälper oss massor!

Allt gott!

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Otroligt härlig helg, fått kopplat av, fokusera, andas allt i bra balans! Härlig blandning av yoga pass och fick prova många olika yoga former som jag inte provat förut! Fick helt klart nya favoriter!
Hotellet och servicen var kanonbra! Bra variation på mat! Spa i toppklass som erbjöd mycket olika alternativ på avkoppling! Fantastiks utsikt ifrån hotellrummet och spa! Detta ställe vill jag åka till igen och kommer att rekommendera detta vidare! Prefekt för att åka med familjen, kompisgäng eller arbetet!

Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack teckensomstod
Marknadsavdelni... T, Marknad på TanumStrand, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2018

Hejsan!

Tusen tack för dina fina ord angående Yoga Fusion, vi är också väldigt nöjda med detta event!
Roligt att läsa att du verkligen fått njuta och prova olika former av yoga.

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka!

Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Det första som mötte oss var en ointresserad receptionist som verkade besvärad av våra frågor. När vi skulle in på rummet fungerade inte kortet. Då min sambo återigen träffade receptionisten var hennes svar att du har väl avmagnetiserat detta, vilket inte var fallet. Var fanns serviceandan?
Tänkte i alla fall att vi läser väl i informationen på rummet om de olika faciliteterna på detta spa-hotell. Döm av vår förvåning då det inte fanns något att läsa inte ens via tv:n.
Vi hade betalat extra för havsutsikt 200 kr per dygn. Det vi såg var ett stort tak rakt utanför vårt fönster. Havsutsikten hade vi snett ut från rummet vid fönstret.
2 plastglas på toan var de enda glas som fanns! Smutsiga fåtöljer på rummet. Som tur var så var sängarna sköna att sova i.
Frukostpersonalen var hjälpsamma och trevliga i alla fall. Kaffet som fanns i en automat var så svagt att det inte gick att dricka. Saknade även bär till yoghurten. Nu fanns det endast sylt.
Plus i kanten för tydliga skyltar med innehållsförteckning vid frukostbuffén. Tacksamt när man är allergiker!
Blev också besvikna på att det endast fanns en vegetarisk rätt på menyn i restaurangen. Som vegetarian förväntar man sig fler alternativ.
Min sista reflektion är att jag tyckte bastun var väldigt liten och trång.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack grehnskan

Hejsan!

Väldigt tråkigt att läsa att vi inte levde upp till dina förväntningar.
Beklagar att ni inte fått det rum som ni önskat, samt besvikelsen gällande bemötandet i receptionen. Givetvis tar jag alla dina synpunkter vidare till respektive avdelning. Jag skulle också gärna vilja komma i kontakt med dig, så att vi närmare kan se över vad som har hänt och hur vi kan kompensera dig för missnöjet.

Du får gärna skicka ett mail till matilda.karlsson@tanumstrand.se
Vill avslutningsvis också tacka för att du tagit dig tid att lämna en recension, det hjälper oss bli bättre!

Omdömet skrevs 6 mars 2018

Ett stort hotell med många rum. Det skulle kunna bli ödsligt men här innebär det en otrolig mängd olika saker att göra. Väldigt fin och ny spa-anläggning , bassänger som främst tilltalar barn, havet omringar hela anläggningen och det finns badstränder , öar och kobbar runt hela hotellet. Vi som var en grupp fick nykokta havskräftor till bubbel i hotellets urmysigt sjöbod - det kan verkligen rekommenderas. Vi fick också veta att vi skulle kunnat vinterbana i havet vid den lilla bastun - det får jag göra nästa gång. Bra matsal med god mat och bra service. Vi tittade på konferensmöjligheterna och de var verkligen goda - allt från små grupper till en jättesal som kan fungera också som mässlokal.Bra och serviceminded personal dessutom. De senaste åren har det hänt mycket på Tanumstrands Hotell.

Tips för att välja rum: Havsutsikt och balkong
  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack KarVan2014
Marknadsavdelni... T, Marknad på TanumStrand, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Hejsan!

Vilken toppenrecension, det tackar vi för!
Roligt att höra att ni haft en så fin upplevelse hos oss. Nykokta kräftor vid sjöboden är aldrig fel!

Jag ser till att mina kollegor får läsa dina fina ord, och så hoppas vi på att få välkomna dig tillbaka.

Allt gott,

Omdömet skrevs 6 mars 2018

Hej,

Hade en härlig eftermiddag/kväll med inslag av spa, mat och nykokta kräftor på bryggan. Fin anläggning. Känns som helt nya badrum och jättefin restaurang del. Mat var god och helhetsintrycket av vistelsen var super! Kan lätt rekommendera!

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack hultgrenpetra

Hej Petra!

Vilken fin recension, det tackar vi för! Roligt att läsa att du fått njuta av både spa och god mat.
Jag tar med mig dina ord till mina kollegor. :)

Varmt välkommen tillbaka!