“En pärla!”
Omdöme om Idas Bar och Bistro

Idas Bar och Bistro
Rankad som nr 5 av 28 Restauranger i Grebbestad
Beskrivning: Vi öppnar för lunch måndag till fredag 11-15.00. Vi serverar gött gatukäk med lokala råvaror. Restaurangen går givetvis att boka för 6 upp till 16 personer övriga tider. Vi levererar givetvis hem till er eller annan plats.
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Miljö, mat och personal! 5+ till allt. En fantastisk upplevelse trots att vädrets makter inte var med oss. Hit återkommer vi. Ofta!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack OlofK

Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Här ska man helst boka bord, men vi hade tur. Trevlig, glad personal som vill att man ska trivas förgyllde kvällen. Beställde bl a sangria , som inte var god, och fick genast en ny. Får man kvar av pizzan erbjuds man ta med hem i kartong. Fräscht o gott, ganska enkelt. Skön atmosfär. Vi kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 138suzanner
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Mysigt ställe i italiensk anda på en lummig innergård. Mycket bra mat och service med Ida vid pizzaugnen. En oas mitt i Grebbestad.

Datum för besöket: juni 2021
Tack kiaw69
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Lite svår att hitta, men vad mysigt.
Ligger på en innergård .
Möts av vänlig personal och fantastisk doft.
Vill du äta mat som lagats med kärlek är detta en oas att besöka.
Bra smaker som verkligen påminner om Italien.

Datum för besöket: juli 2021
Tack I5861IUhelenw
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Otroligt mysig bistro med fantastisk mat och service i en så mysig miljö som bara måste upplevas. Magiskt goda pizzor, på riktigt de godaste vi ätit. Vi tog även chark- och ost, allt var väldigt gott med det där lilla extra, Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juli 2021
Tack chrholmstrom

Resenärer som tittade på Idas Bar och Bistro tittade också på

Grebbestad, Västra Götalands län

Besökt Idas Bar och Bistro? Berätta vad du tyckte!