Spara
Höjdpunkter från omdömen
Nybörjare tur

Kanonpaddling med bra Guide i Grebbestads skärgård,vi är nybörjare men fick bra instruktioner och ... läs mer

COMO1960
Arvika, Sverige
från mobil enhet
Kajakkurs

zekevarg73
Läs alla 36 omdömen

Fantastiskt bra kajakkurs med proffsig instruktör. All utrustning ingick och var av högsta kvalitet. Jag kan varmt rekommendera Nautopps kurser för den som vill utvecklas som kajakpaddlare!

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack zekevarg73
Omdömet skrevs 17 oktober 2020

Serviceinriktad bokning. Gästvänligt bemötande. Proffsig kajakutprovning och guidad instruktionstur.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack 975pierred
Omdömet skrevs 15 september 2020

Vi fick lära oss massa fina tekniker på paddelkursen med Simon på Natopp. Dessutom var vädret perfekt.
Katarina och Erik

Tack eriklE1660RN
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Fantastisk dag men en mycket kunnig instruktör. Väldigt lärorikt rekommenderar verkligen detta för nybörjare.

Tack Simonx73
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Oavsett förkunskap eller väderförhållanden får man ut nya kunskaper och tekniker att träna vidare på. Lärorikt och roligt i en bra mix. Till och med skämten var på min låga nivå.

Tack K8865OGjonasn