Spara
Höjdpunkter från omdömen
Välgenomfört med smidigt

Väl genomförd kurs trots vädermässiga utmaningar i form av skyfall. Stringent och tydlig ledning av ... läs mer

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan
Gestilren
Tidaholm, Sverige
Förmågan att hitta lösningar

Fastän ursprungliga kursledaren var skadad och vädret var inte vad man ville ha, så blev det ändå ... läs mer

Omdömet skrevs för 6 dagar sedan
bosseb140
Läs alla 39 omdömen

Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Fantastisk dag men en mycket kunnig instruktör. Väldigt lärorikt rekommenderar verkligen detta för nybörjare.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack Simonx73
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Oavsett förkunskap eller väderförhållanden får man ut nya kunskaper och tekniker att träna vidare på. Lärorikt och roligt i en bra mix. Till och med skämten var på min låga nivå.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack K8865OGjonasn
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Vi hade en fantastisk dag, med trygga och kompetenta guider! Utrustningen var perfekt. Med hänsyn till vädret, som var lite blåsigt, fick vi en dag med varierad paddling som bjöd både såväl mot-som medvind, men även stilla vatten. Och lunchen var kanon!

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack 75ingelan
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Tack Tilda för en fantastisk privatlektion och upplevelse. Kan verkligen rekommendera alla att ta en privatlektion. I priset ingår lån av flytväst och våtdräkt. Detta gav mersmak!

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack gillak2019
Omdömet skrevs 9 juni 2020

Vi hade en mycket givande privatlektion med Torbjörn. Vi gick igenom paddelteknik, ledarskap på havet och en massa bra räddningstekniker.
Otroligt bra strukturerat, planerat och pedagogiskt.
Kan varmt rekomendera! Dessutom är alla på Nautopp service inriktade, kunniga och trevliga.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack urbann945