“Såååå bra”

Boka bord
tis 13/4
20:00
Rankad som nr 1 av 4 Restauranger i Hyllinge
Beskrivning: Hemlagad sydostasiatisk mat på ärliga råvaror. Helt enkelt, mat värd en omväg! Varmt välkommen och smaklig måltid.
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Maten var mycket god. Välj rätt nr 35 eller 50 eller tre smårätter eller green curry...osv.

Hade fått 6/5 om de hade haft coca cola istället för pepsi

Datum för besöket: juli 2019
Tack christiankatrineholm

Omdömet skrevs 29 juni 2019

Idag var det tyvärr alldeles för salt. Då blir det svårt att bli mätt . Så det blev mycket dryck iaf.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Johan P
Omdömet skrevs 13 januari 2019 från mobil enhet

Buffé med hög kvalitet och fräscha rätter.
De fyller på regelbundet vilket gör maten nylagad och med fortsatt tuggmotstånd
Mums!

Datum för besöket: januari 2019
Tack Petra58g
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Rent & fräscht. Mycket trevlig personal. Vi fick in maten snabbt och min röda curry var i toppklass. Exakt som den ska smaka!

Datum för besöket: juli 2018
Tack anneya68
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Oavsett vilken av Linnea o Basilika restauranger du besöker så är maten gudomlig.
Väl tillagad och alltid God service
Ett stort plus i Hyllinge är att det är bra med parkeringar utanför restaurangen

Datum för besöket: juni 2018
Tack Annika K

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Hyllinge tittade också på

Besökt Linnea & Basilika Hyllinge? Berätta vad du tyckte!