“Fräsch buffé”

Boka bord
fre 23/4
20:00
Rankad som nr 1 av 4 Restauranger i Hyllinge
Beskrivning: Hemlagad sydostasiatisk mat på ärliga råvaror. Helt enkelt, mat värd en omväg! Varmt välkommen och smaklig måltid.
Omdömet skrevs 13 januari 2019 från mobil enhet

Buffé med hög kvalitet och fräscha rätter.
De fyller på regelbundet vilket gör maten nylagad och med fortsatt tuggmotstånd
Mums!

Datum för besöket: januari 2019
Tack Petra58g

Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Rent & fräscht. Mycket trevlig personal. Vi fick in maten snabbt och min röda curry var i toppklass. Exakt som den ska smaka!

Datum för besöket: juli 2018
Tack anneya68
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Oavsett vilken av Linnea o Basilika restauranger du besöker så är maten gudomlig.
Väl tillagad och alltid God service
Ett stort plus i Hyllinge är att det är bra med parkeringar utanför restaurangen

Datum för besöket: juni 2018
Tack Annika K
Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Stora portioner, trevlig service och riktigt god mat, hämta gärna hem det går snabbt och lätt med lika stora portioner och trevligt bemötande.

Datum för besöket: december 2017
Tack Tinasbrev
Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

God mat och bra service.
Fick räkchips samtidigt som menyn och sen kom maten rätt så fort.

Lugnt och stilla och väldigt fräscht

Datum för besöket: november 2017
Tack FredrikI87

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Hyllinge tittade också på

Besökt Linnea & Basilika Hyllinge? Berätta vad du tyckte!