“Trevligt ställe”

Boka bord
fre 23/4
20:00
Rankad som nr 1 av 4 Restauranger i Hyllinge
Beskrivning: Hemlagad sydostasiatisk mat på ärliga råvaror. Helt enkelt, mat värd en omväg! Varmt välkommen och smaklig måltid.
Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

God mat och bra service.
Fick räkchips samtidigt som menyn och sen kom maten rätt så fort.

Lugnt och stilla och väldigt fräscht

Datum för besöket: november 2017
Tack FredrikI87

Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Vi behövde mat nånstans på vägen mellan Landskrona och Ängelholm. Hittade detta ställe på TripAdvisor och beslöt oss för att det fick duga.
Överträffade våra förväntningar med råge. Bra och snabb service. Massor med folk som hämtade eller stannade och åt trots en mörk tisdagskväll. Men det beror såklart på den goda maten och den trevliga personalen!
Har du vägarna förbi så ska du absolut ta vägen inom.

Datum för besöket: november 2017
Tack 881karinj
Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

God mat, fräsch miljö. Restaurangen ligger i en gammal affärslokal och kan lätt hamna lite i skymundan. Dock när man väl kommer in i lokalen blir man inte besviken och deras lunchbuffé rekommenderar jag varmt. Trevligt bemötande från personalen i en lugn och harmonisk miljö. Jag återkommer gärna hit.

Tack Skyddsvakt
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Var här med mannen. God mat och många olika valmöjligheter i buffén . Fyllde på med ny mat hela tiden.
Trevlig lokal och plus för gardinerna mellan borden så det blev lite avskildhet

Tack kristinawilhelminab
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Varit här flera gånger , både med vänner och familjen. God buffé i mysig miljö. Allt till bra pris. Lär återkomma !

Tack ulleberg13

Resenärer som tittade på Linnea & Basilika Hyllinge tittade också på

Besökt Linnea & Basilika Hyllinge? Berätta vad du tyckte!